Gå til innhold

Bestilling Golf 6 105 TDI BMT Highline (hatchback)

Ranger emnet


ochryl

Anbefalte innlegg

Og der ble jeg møkk lei av bensinforbruk på over 1 liter mila på BMW'en jeg har eid i 3 år nå.

Går til anskaffelse av min første VW og ikke minst mitt første nybilkjøp. Ønsk meg velkommen til klubben!

 

Planlegger å bestille følgende til uka:

 

Golf 105 TDI i hatchback-versjon.

105hk / 250nm

+ chip = 135hk / 322nm (gjør dette i stedet for å gå for 2.0 TDI)

 

Er litt i tvil om farge, men det står mellom Shadow Blue (met), Deep Black (perle) og Blue Graphit (perle). Sistnevnte er vel favoritt akkurat nå. Innspill?

 

Utover denne bilen kjører jeg på med følgende utstyr:

 

- Exclusivepakke (17" Porto Felger, sportsunderstell, mørke vinduer bak, dekktrykksensor, parkeringssensor foran+bak, regnsensor, avblendbart innv speil, coming home lysfunksjon)

- Skinnpakke (titansort skinninteriør i hele bilen).

- Lyspakke (adaptive bi-xenon med LED kjørelys/baklys.)

- RCD 510 MP3 med Dynaudio soundsystem.

- Media-In Plugg (kan denne brukes med annet enn ipod?)

- Soltak

 

Kom gjerne med innspill! :D Eller gratulasjoner. heh

- 91' BMW 525ia E34

- 04' BMW 116i (TIL SALGS)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKKE chip bilen. Har til nå sett 2 stk biler med chippa 1.6Tdi (Golf og Octavia) som rådene har bøyd seg på. Motoren tåler knapt orginal effekt.

Du ender opp med regning på over 100000kr...

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 6 months later...

Jeg har også kjøpt meg en sånn. Hvit med troeffel-seter. Exclusive-tilbudet de kjørte i høst var fristende, så jeg klinte til med en 1.6 tdi. Den går på 0.4 med full bil og piggdekk på landeveien. Med lunkekjøring på bygda er den nede i 0.36 så langt. Godt fornøyd med effekten i motoren. Helt kurant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår