simonss Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Tenkte å kjøpe felger til min 2005 audi a4 quatroo.. Blir det for stor dim. med 235 dekk? Og hvordan blir det med 225 bredde fremme og 235 bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Kommer an på innpress, men normalt er det ingen problemer med 235 bredde. Med fordel har du samme bredde bak og framme. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simonss Skrevet Mars 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Kommer an på innpress, men normalt er det ingen problemer med 235 bredde. Med fordel har du samme bredde bak og framme. Et37 innpress på de felgene jeg har sett på.. men er det et problem med forskellig bredde fremme og bak da? Takk for respons Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2012 Nei, er ikke noe problem, men greit med lik bredde for å kunne bytte om hjulene etter eget ønske. f.eks. for å slite de jevnt ned ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2012 Sent svar, men i og med at det er quattro bør det være lik rulleomkrets foran og bak :) EDIT: Jeg har 255/35 bak på min B6 :) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg