Vegardv Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Jeg er ikke mekaniker, langt der i fra, og kan vi holde oss til termer som den vanlige mann i gata er vant til? Som feks relé, motor og bil? :p Hva vil det si for meg at abs-agregatet har tatt kveld egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 ABS-aggregat, kjært barn mange navn, eller ABS enheten som en modul med elektronikk, rele, ventiler osv :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardv Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2012 Ahaa, den ja! :) Men du ble ikke mere klok på bildet jeg la ut om diagnosen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Men du ble ikke mere klok på bildet jeg la ut om diagnosen? Permanent - konstant brudd. Se etter en brukt ABS-enhet eller send din inn til rep. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardv Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Så på historikken over div deler som er bestilt til bilen. Viste seg det er byttet relé 2 ganger, og da tyder det på at det ikke er de det er noe galt med.. Er vel enheten som må repareres/byttes, men som med alle deler fra Audi er det sikkert svindyrt.. Men, takk for all hjelp :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2012 Kjøp brukt eller reparer den du har ;) Nytt koster nok flesk. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardv Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2012 (endret) Bytta like så greit hele ABS-enheten, da ble det ordnings! :) Men greide selvfølgelig å ødelegge et bremserør, men det fiksa jeg fort med litt flensing og slike ymse greier. Uansett, takk for all hjelp! :) Kjøpte forresten en brukt en fra sverige, 1250 SEK, eks. frakt. Testet på snø, funka som bare det! Endret Mai 14, 2012 av Vegardv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg