Per_karsten Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 HAr nylig kjøpt med en 95 mod chevrolet suburban, med diesel. Tenkte og få denne til og gå litt bedre. Hvor mye kan jeg chipe den til? Kan jeg justere DATA spruten på den? Tenkte meg en rundt 450hk, burde være greit. Syntes det er rart at den bilen med den store bilen, ikke er rarkere enn den er. Golf gti er jo raskere!!.. Hvilken dato er det man skal koble ut firehjulsdriften foresten, den var så rar og kjøre på tørr asfalt.. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasEK Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 ? Seriøs? 450hk? Dato for å koble ut 4x4? :lol: Siter Medlem av Østfold Gatebilklubb: http://www.gatebilklubben.no/ Moderator på StreetMeet http://www.facebook.com/ChryslerStratusNeonSebring Vår neon :) "If in doubt, flat out!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slantmaxx Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 HAr nylig kjøpt med en 95 mod chevrolet suburban, med diesel.Tenkte og få denne til og gå litt bedre. Hvor mye kan jeg chipe den til? Kan jeg justere DATA spruten på den? Tenkte meg en rundt 450hk, burde være greit. Syntes det er rart at den bilen med den store bilen, ikke er rarkere enn den er. Golf gti er jo raskere!!.. Hvilken dato er det man skal koble ut firehjulsdriften foresten, den var så rar og kjøre på tørr asfalt.. Takker for svar. har hørt fra en jeg kjenner at om du kjøpe 80hk datasprut chip og fyller tanken med bensin så skal effekten øke ganske greit. lykke til :) Siter ford granada 2.3 automat - 83 ...kunne tenkt meg en Sub med 6.5TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per_karsten Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Ja dæven døtte, det må prøves ja, Får lete litt på nettet etter ny data sprut da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 30. februar er datoen for å koble ut firehjulstrekken. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Du har nok valgt feil motor å trimme så mye. Vær glad for max 200hk du..... Og hvis du må spør om dato for utkobling av 4x4 så tror jeg ikke du må begynne på et trimmeprosjekt som dette. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per_karsten Skrevet Mars 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Men han jeg kjøpte den av sa jo at det var orginalt 250hk i disse. Var kun og justere på noen skruer og bytte noen enkle deler så vips hadde man 300hk. Lurer litt på og sette blad fjærer foran på den også, har masse planer for denne god bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Noen sier alt for å selge, og noen svelger rått hva som blir sagt! Mellom 180hk og 215hk i disse, når de var nye...... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 "Lurer litt på og sette blad fjærer foran på den også, har masse planer for denne god bilen ;)" Hvor mye er det du har drukket i kveld? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 "Lurer litt på og sette blad fjærer foran på den også, har masse planer for denne god bilen ;)" Hvor mye er det du har drukket i kveld? Jeg lurer nå heller på om dette er kødd. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Ja når man ser på historikken så kan man begynne å lure..... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mars 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2012 Sorry for at jeg sier det, mmen noen kan umulig være så dum om dette er ekte. Det må nesten være BS Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 tror dette er kødd ja! men litt arti må man jo ha det ;-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2012 Ja når man ser på historikken så kan man begynne å lure..... Han har jo ikke ett eneste seriøst innlegg, hittil. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrlauritsen Skrevet Mars 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2012 det er samme dato som med piggdekk.:adolf::adolf::adolf: gælder vist nok også med oblat til oslo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg