henning_dt85 Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 åh, det er digg bil ;) elsker old-school vannkjølt vw ( noe luftkjølt også da) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 haha, syns det var noe kjent med de passatene jeg fant på autodb ja! Håper du ikke får solgt de til han som skulle se på til søndan onfiredevi :D Må bare finne transport opp til ørnes\bodø såh ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hehe, blir solgt til den første som legger penga på bordet uansett :D fyren kommer fra østlandet et sted så han sliter litt med transport av den Røde men han SKAL ha de sa han, gjenstår å se :) Har til nå vært 10 som har ringt, hvorav 4 som har sett på dem, spennende dette!! samtidig litt trist å selge dem og!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caterpillar Skrevet Oktober 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2005 vært koolt med MINDRE ombygg TIL syncro (quattro) 32b på en sånn da,ja å 5syl 2600ccm 20v turbo!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 Kan noen hjelpe meg med drømmen min?? vil selge den bruksbilen (grå) slik at drømmen min blir oppfylt, godkjent til februar, teknisk stand bra, justere bremser.... og bakre eksos, så er den videre på veien, pm for mer info...pris blir avgjort senere!! når jeg får vite prisen på drømmen :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2006 haha, syns det var noe kjent med de passatene jeg fant på autodb ja! Håper du ikke får solgt de til han som skulle se på til søndan onfiredevi :D Må bare finne transport opp til ørnes\bodø såh ;) fortsatt tilsalgs, orker ikke de offfentlige kanalene som autodb.no og de!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2006 Hmm, sku hatt billig og tøff bruksbil ja, men det var å få solgt Granadaen først da... ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Fortsatt til salgs 7000 for begge, eller bytte i bruksbil som f.eks Polo, citroen AX, Justy 4x4 og lignende store biler!! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Er enda interessert, selv om jeg strengt tatt ikke har plass (ikke innendørs i hvertfall) til de :P Men har ikke cash før om 3 uker. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Bean Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 pm sendt Siter - 83 VW Jetta c - 91 VW Scirocco GT2 turbo - 08 VW Fox 1,4 tdi - 75 Audi 50 - 76 Mini Morris Cab - 78 VW Polo LS - 82 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Da er disse byttet vekk i en nyttekjøretøy, ønsker at tråden slettes/stenges Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg