Vw Digger Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Har akkurat kjøpt meg en 74 modell Passat!! Veit ikkt om tråden passer her eller i old school vw tråden?? skitt au!! Blir en rullende objekt! Så det første jeg må gjøre er å skifte dempere foran og finne en ny baklampe til denne, så sende den på eu kontroll for å få mangellappen slik jeg ser hva jeg gjør foreløpig videre.. Må i hvertfall kanskje få en ny venstre framskjerm og høyre fremdør!! som sagt rullende objekt àla Kid-A sin :D skulle hatt bilde av an her men gidder ikke rote med det enno :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Er det den røde som lå på autodb? Gått 80 000 km eller.no Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mars 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 er en kjempegrei objekt skal ikke mye til for å få den på veien, motoren går som en rolex klokke :D EDIT: Bekreftelse på at den har gått 85160 er riktig, er jo bare platene på utsiden som er jævlige :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 hehehe rolexklokke ja ;) grei måte og si det på :P GRATTIS med "ny" bil da ;) Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Fett thumpsup Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Tøft! nabo'n min har en sånn en.. dette er biler som ikke er så vanlig at folk gjør noe med men tøft at du gjør det da :) lykke til og hold oss oppdatert med litt info. mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mars 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2004 Ja tauet den inn i garasjen til en kamerat igår skal være der til neste lønning (15 april, bare så dere vet det :D ) Da blir det dempere foran, venter svar ang. noen deler bl.a baklykt, kanskje skjerm og dør hadde vært fett. Målet mitt nå er å få skilter på den i juni eller før!! Holder dere selvsagt informert, bilder skulle man hatt gitt ;) ØNSKER: * Baklysglass/hele lampen VENSTRE SIDE stasjonsvogn * Hjelp til å finne lister over motorkoder til vannkjølt vw's på nettet!! * Instruksjonbok hadde vært rått!! * flere ønsker kommer når lommeboka fylles opp :rolleyes: Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 her kommer noe bilder (håper jeg) enkel Instrumentpanel :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 Litt rust pytt pytt!! Joa hel er den, sjekk "liksom" stuket :D Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 1.3 liter med passelate hester :D Intriøret var ganske strøkent Mer bilder av andre vinkler og reparasjon kommer etterhvert!!:cool: Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 stå på gutt ;) her lukter jeg mye arbeid... kan bli tøft dette da :) skikklig oldschool Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Mars 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 tøffe saker ja :D detta bli gromt.. den så skikkelig strøken ut inni ja :D vært sete trekk mange mange år sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet Mars 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2004 setetrekk?? den HAR gått 85000!! da kanke setene ha blitt slitt :D Baklampe venstre ønskes fortsatt !! Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 5, 2004 Rapporter Share Skrevet April 5, 2004 Artig sak... Kunne tenkt meg noe sånt selv også.. Hatt Golfen min og et old shcool prosjekt.... hmmm... Kanskje.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vw Digger Skrevet April 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2004 Du Passat kara hadde du giddi å snike over til naboen å skru av venstre baklykt?? hehe... Ikke noe nytt her enno, tenkte å sprøye noen steder med WD40 i helga før jeg begynner å mekke, tar noen bilder i samme slengen jeg.... hva bildestørrelse er best??? 600Xxxx?? eller mindre/større?? Siter 1996 Vw Passat 1,9 TDK 1990 Vw Transporter TD nedgradert til D :((trenger noe småtteri til denne) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg