Gå til innhold

sotinga m/bilder

Ranger emnet

tenic

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by tenic

yes yes.. men hadde bare eit billig dritt camera liggandes.. men du ser no ka det skal forestille :)

Joda, det skal ikke stå på det. Du må gjerne sote sidevinduene foran også, så unngår du litt av "nedkjørt-volvo-240-til-1500-kroner-som-man-forsøker-å-gjøre-"tøff"-for-lite-penger"-looken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så helt greit ut det der! Tips: Bilder i 800*600 med mindre komprimering (bedre kvalitet). Bildene så rett ut helt jævlige ut.

EDIT: Slik skal et bilde se ut! (Størrelse og kompresjonsmessig) [/b]

Bortsett fra at A70 er et mye bedre kamera ;) Skarpt og godt bilde forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, enig. Er det noen som blir tatt i soting av frontvindu og sidevinduer? Hva er eventuellt boten for dette?

Det finnes jo forskjellige grader av soting da dere. Mulig det er en viss grense på de fremste vinduene, nyere biler kommer jo originalt med sota sidevinduer. Jeg mener Crysler Voyager har rimelig mørke sidevinduer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by desses

Bortsett fra at A70 er et mye bedre kamera ;) Skarpt og godt bilde forresten.

A70 har litt bedre CCD (større oppløsning på bildene); det er hovedforskjellen på de to (mitt er et A60). Det viktigste er ikke kameraet, men å bruke det riktig! Det går så fint så å ta crappy bilder selv med et EOS300D.

Visst er det ulovlig å ha film på ruta fremme, men det ser bedre ut enn råner-soting (0% innsyn bak og 100% fremme).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bare kødda med deg. Fadern er et slik "foto fantom" som bruker hundrer av tusen på kamera og linser. Smålei foto prat ;)

Mye uvettig redigering av bilder på nettet. finner bilder i 800x600 størrelse på bortimot en halv MB. Og andre bilder i 2000 oppløsning. (Ikke bakgrunnsbilder). Er ikke mange som gidder bla gjennom bilder av den størreslen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kimoajajaj

Jeg syns dere overdriver dette med at man absolutt må sote hele veien, greit nok at det er tøft, men det er jo også ulovlig så jeg forstår jo godt at mange ikke gidder å sote dem..

Jeg har sota de tre bakre å syns nå det ser helt greit ut, bedre enn ingenting..

Om man først skal sote får man vel ta den risken med at det er ulovlig da. For jeg vet at jeg ikke er alene om å synes at kun soting av de tre bakerste er rånete, og dermed harry i mine øyne.

Så en skamfet bil her om dagen. Den hadde sota de tre bakerste rutene noe som ødela HELE greia. Den hadde vært MYYYE råere med alle sota, eller ingenting! Alt annet ser så.... halv-gjennomført ut.

Alt eller ingenting syns jeg, men smaken er som baken!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider