nollie1982 Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Kjøpte en 2000 modell passat stasjonsvogn nå, er en god og bra bil, men bakluka vil ikke opp, og det høres ut som sentrallåsen som ikke vil.. Hører ikke at det låser/låser opp ihvertfall.. Er bytta bakluke med ei amerikansk ei, som har den elektriske åpneren på luka.. Noen som vet hva det kan kanskje være? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Hvis bakluka har ekstra elektriske komponenter som ikke var på den orginale luka, er du da sikker på at de ekstra kablene på den nye luka er koblet til strøm? Har dette fungert før du kjøpte bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Jepp.. Har fungert før, så litt usikker på hva som kan være feil egentlig.. :S Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AstraG Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Sjekket sikringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plingo Skrevet Februar 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Det greieste må vel være å ta av plastdekselet på døra og se hva som (ikke) skjer når du forsøker å åpne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollie1982 Skrevet Februar 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2012 Sjekket sikringer og alt.. Tok opp før i dag men skjer jo ikke noe.. Gå på i morgen med voltmeter tenker jeg.. Kan være ledningsbrudd også kanskje? Siter Prøvd mye rart, men ingenting slår bakhjulstrekk med sperre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Mars 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2012 det kan vere motoren som har hengt seg opp, er mykje plastikk inni den. Eg tok ut min og smurte den opp, virka ei stund og så kom problemet att. Då bytta eg den trur den kosta rundt 400 kr, og har ikkje hatt problem etterpå, ca 4 år no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg