Gå til innhold

Torkil h skogesal: Opel Senator A og Manta A.

Ranger emnet


torkil h skogesal

Anbefalte innlegg

Ser greit ut dette ja. Har du fått testet ut noe ang motoren? Ikke nødvendisvis å starte den, men sjekket om den går rundt og slikt?

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser greit ut dette ja. Har du fått testet ut noe ang motoren? Ikke nødvendisvis å starte den, men sjekket om den går rundt og slikt?

 

Ja, artig prosjekt dette, som skal få lov til å være orginal ;) Har ikke fått hentet den enda, men den står kun 40 minutter unna :)

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er en bil man ikke bygger om, hvis man ikke veit hva man driver med. Derimot å bygge litt retro på motor er jo akseptert. Doble weber gassere, grenrør og nytt innsug er jo noe man kan gjøre da, sammen med litt råere kam og portet topp. Turbo på dette er ikke akkurat noe jeg ville likt i hvertfall. Så gammel bil fortjener da heller god gammeldags og solid sugetrim ;)

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette er en bil man ikke bygger om, hvis man ikke veit hva man driver med. Derimot å bygge litt retro på motor er jo akseptert. Doble weber gassere, grenrør og nytt innsug er jo noe man kan gjøre da, sammen med litt råere kam og portet topp. Turbo på dette er ikke akkurat noe jeg ville likt i hvertfall. Så gammel bil fortjener da heller god gammeldags og solid sugetrim ;)

 

Ja, sant det tror det blir litt sugetrimm, men på utsia skal den lakkeres opp i orginal blå farge, og tenkte hvite striper på hjula. Gleder meg til å beggyne med denne altså :D Det er til og med sånne blinklys som spretter ut bak dørene, og man kan åpne alle rutene sånn på skrå :D

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten update da ;)

 

Har ikke fått gjort så mye for sveiseapparatet har begynt å streike ;(

 

Men fikk sveisa noen småbiter på torpedo`n :)

 

Også har jeg lakkert frontfanger festene. :D

 

Jeg tok også fram motoren og bytta veivakleltetning og tok ut starter`n å vaska litt under der :D

 

Bilder;

post-64184-13804854191442_thumb.jpg

post-64184-13804854191485_thumb.jpg

post-64184-1380485419152_thumb.jpg

post-64184-13804854191546_thumb.jpg

post-64184-13804854191572_thumb.jpg

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått gjort så mye på senatoren. Mest på grunn av at jeg ble konfirmert i helga og har hatt besøk fra fredag :P

 

Men etter at de dro i dag, fikk gisle og jeg hatt den store ryddedagen i verkstedet, tok ut alle bilene bortsett fra Gisle kompisen min sin. ;)

 

Det er nok 20 år sia det har vært så rent der ute :P

post-64184-13804854224871_thumb.jpg

post-64184-13804854224916_thumb.jpg

post-64184-13804854224958_thumb.jpg

post-64184-13804854225002_thumb.jpg

post-64184-13804854225041_thumb.jpg

Stikk innom "Skogesals garasje" på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår