Gå til innhold

Priser :-)

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Tjena Grabbar!

Hadde en post her tidig på vinteren om priser på deler....

 

Slik gikk det.

 

Innhentet priser på headers og en potte til en tbi 350 motor.

 

Nr 1. Kr 5.800 (en ukes levering)

Nr 2. Kr 4.900 (en ukes levering)

 

På Summitracing.com kjøpte jeg:

-Headers (samme som Farbror 2 oven)

-Flowmaster 50 potte (kunde kanskje kjøpt en annen til halve prisen.....).

og

-K&N luftfilter/set.

-Enderør med ledlys :-)

-Dekkkabler for elledninger (et sett)

 

K&N luftfileter er hele settet, fant ingen norske priser med det kostet 2.100 svenske.....

 

Totalpris for alle deler ferdig momset inkl frakt og fortolling 4.680!

 

Det tokk litt lengre tid en fra de norske forhandlene men ikke verre en et par uker (lengre tid).

 

JetCarrier fortollet det hele å det var bare å hente på postkontoret!

 

Regner med at jeg sparte en 2.500-3.000 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er avgjort jeg henter Ram Air III manifoldene jeg skla ha til Pontiacen selv. Amerikanske bildeler skal ha 6500kr for dem. De koster 250$ i USA kan umulig være 4000kr i frakt og moms

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det viktigste vi gjør er å ha en summit eller Jeg´s katalog og kunne arrestere de "seriøse" delefirmaene som prøver å ta 25/30 kr per dollar for å få delene hit!

 

Dyrest er nok steinar stolen, svarre knas og årnes,pony p. har sine lysglimt,men med katalogen i hånd og ringe litt rundt er det store penger å tjene......

 

Kan også være lurt å ringe sverige.... la de sende Posterestante til posten i Strømstad og hente det der.Funker helt perfekt....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekket prisene i sverige, de er billigere en steinar stolen (foreksempel). Men drar man til strømstad kan man jo kjøpe en kørv og en liten flaske i tillegg :-)

 

Men i forhold til summit......akkurat nå virker det som om summit er veldig på hugget når det gjelder pris. eksos potten jeg kjøpte er 30% rimligere på summit i forhold til jeg.

 

Litt mindre på de andre tingen jeg kjøpte men fortsatt 10-15%.

 

Steinar stolen var ikke så ille før........:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår