BVika Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Heisann. Har en 98 modell Passat 1,8 125hk som er litt kødden ved oppstart når den er kald. Starter forsåvidt helt fint, men putrer og vil ikke gå skikkelig, og stopper.. Hvis jeg starter den, og ruser den opp endel, så går den helt fint på tomgang etterpå.. Hva kan være problemet her? Takker for svar. :) Siter 2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil) 2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Sansynligvis defekt temperaturføler slik at den får for lite bensin når det er kaldt. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aalsen Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Rusk i forgasseren :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aorak Skrevet Februar 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Tror jeg ville sjekket alt av luftinnsug. sjekk luftfilter,sjekk tempføler spjeldhus etc etc Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BVika Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2012 Sansynligvis defekt temperaturføler slik at den får for lite bensin når det er kaldt. Dette hørtes igrunn riktig ut. Mener det stod noe om en tempføler i vagcom, men termostat og tempføler i speedometer er defekt, så trodde kanskje d var den. :) Hvor må jeg se? :) Siter 2007 Ford S-Max TDCi Titanium (konebil) 2007 Passat 2,0TDI 4Motion Highline (arbeidsbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg