16vturbo Skrevet August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Jeg bestod på teorien i dag :-D:-D:-D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Gratulerer :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Gratulerer :) Takk skal du ha :) Jeg tror det vil tette bra jeg quattro :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Hmm, hvorfor stemmer den ikke 100% med flensen? Men ja, det blir nok helt sikkert tett :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Hmm, hvorfor stemmer den ikke 100% med flensen? Men ja, det blir nok helt sikkert tett :) Flensen og pakningen er to forskjellige tegninger.. Den ligger på flensen hele veien så vi gir en god F ;) Er ikke spesielt med trykk der den skal stå heller :) Og jeng brant ut 10 stykker når jeg først var i gang :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Flensen og pakningen er to forskjellige tegninger.. Ok, men hadde vært fort gjort å rette det ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Jeg bestod på teorien i dag :-D:-D:-D Hadde jeg aldri trodd :-) Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Ok, men hadde vært fort gjort å rette det ;) Ja det vet jeg :p Merka det litt for sent så ;p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Hadde jeg aldri trodd :-) ikke jeg heller, 7 av 7 mulige.. Bestått er bestått! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svenny Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Gratulerer! Når har du lappen da? Siter ( )VW Passat B5 1.9 TDI (x)Audi 80 B4 1.9 TDI (x)VW Passat B3 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet August 28, 2012 Rapporter Share Skrevet August 28, 2012 Får vel gratulere deg her også da, bare så jeg ikke er "utafor" ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Gratulerer! Når har du lappen da? Takk skal du ha :) Min utsettelse går ut 10. sept, så da blir det fort å gæli ette det. Får vel gratulere deg her også da, bare så jeg ikke er "utafor" ;) Hehe, takk :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2012 Fikk satt inn motoren i bilen i dag! Og jeg ble så sjokkert at jeg hallveis besvimte når motoren bare smatt inn på girkassa på første forsøket! Alle som har satt inn motor i bakhjulsdreven bil med girkassa i fra før vet hvor jævlig det er, kan bli stående å jokke i maaaaange timer før motorn å girkasse går i sammen ;p Og her er alt for mye mygg.. Dette hjalp for å jage dem litt vekk iallefall :) Gamle hansker, rør, slanger, foringer, planker osv. Fikk kobla til det meste før jeg ga meg for kvelden, nå står sveising av downpipe for tur! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet August 30, 2012 Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Fikk satt inn motoren i bilen i dag! Og jeg ble så sjokkert at jeg hallveis besvimte når motoren bare smatt inn på girkassa på første forsøket! Alle som har satt inn motor i bakhjulsdreven bil med girkassa i fra før vet hvor jævlig det er, kan bli stående å jokke i maaaaange timer før motorn å girkasse går i sammen ;p Ja, noen ganger har man utrolig flaks når det gjelder å få motor og gir sammen ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet August 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2012 Ja, noen ganger har man utrolig flaks når det gjelder å få motor og gir sammen ;) Er mange ganger blodtrykket har steget til værs når jeg har holdt på med dette... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg