Gå til innhold

16vturbo: Omega A Turbo... ikke mobb

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

Nei off, røkte i 3 år før dama tvinget meg til å slutte.. Men det var vel kansje like greit ;)

 

er det slik på dine også at du ikke får låst de skikkelig? Gud så irriterende det er å kjøre med... hehe. Må finne ut om det går å flytte de over først, eller bare understellet. Har ikke sett så mye på det igrunn :D

 

Tråd også! må ta meg en tur innom :D

 

 

Ang det med flensen så skal det freses av minst 5mm, vi hadde ikke tynnere plate på skolen så. Får ikke jobbet stort mere med flensen før onsdag, men jeg har jo allverdens med tid :)

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok av toppen i dag :) Har ikke fryktelig mye bilder av det men jeg kan legge ut det jeg har :)

 

DSC03369.jpg

 

 

 

DSC03371.jpg

 

Fant ut av veivhusventilasjonen var potte tett.. måtte stake ut. Ligger i parafin over natta :)

 

Satt en stund å vasket deler også, lite bilder da..

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ferdig innsuget. Vasket litt å byttet dyser.

 

DSC03374.jpg

 

Vasket fuelrailen i parafin å den ble blank å fin :D hehe

 

DSC03375.jpg

 

DSC03376.jpg

 

Dere ser ikke det på bildet, men det er fortsatt merker etter honingen i sylindrene å motoren har gått 300.000!

 

DSC03377.jpg

 

Fikk vekk mye olje å skit fra øverste delen av toppen også..

 

DSC03379.jpg

 

toppen ble også vasket og klargjort til montering imorgen.

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ''ferdig'' flensen i dag, tar den med hjem for å se om ting passer før jeg begynner å sveise manifold. :)

 

Freste av 3-4mm.. skal ta mere men jeg vil ha noe å gå på.

 

DSC03380.jpg

 

DSC03381.jpg

 

Blei ikke den fineste, men det får duge..

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ''ferdig'' flensen i dag, tar den med hjem for å se om ting passer før jeg begynner å sveise manifold. :)

 

Freste av 3-4mm.. skal ta mere men jeg vil ha noe å gå på.

 

 

DSC03381.jpg

 

Blei ikke den fineste, men det får duge..

 

Du begynner å avansere.... Bra !! Skulle pokker meg ønske jeg hadde tilgang til slikt utstyr!

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei off, røkte i 3 år før dama tvinget meg til å slutte.. Men det var vel kansje like greit ;)

 

er det slik på dine også at du ikke får låst de skikkelig? Gud så irriterende det er å kjøre med... hehe. Må finne ut om det går å flytte de over først, eller bare understellet. Har ikke sett så mye på det igrunn :D

 

Tråd også! må ta meg en tur innom :D

 

 

Ang det med flensen så skal det freses av minst 5mm, vi hadde ikke tynnere plate på skolen så. Får ikke jobbet stort mere med flensen før onsdag, men jeg har jo allverdens med tid :)

 

Kvinnfålkstyrt ? :P neida.

 

Førerstolen er iallefall skeiv og den nekter å flytte på seg. du får kile fast stolen når du skal kjøre :D

Kan da ikke være så avansert å tilpasse festene?

 

Ellers så ser flensen bra ut, imponerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for det :) Er greit å gå skole skjønner du :)

 

hehe, ja. en stund siden jeg gikk på skole.

Men vi er heldige her i byen, er endel mekaniske værksteder her. Og i har en som heter Velle industrier, de er billige, og et opplærings senter for folk som har fallt litt mellom barken og veden. De lager jo faktisk alt mulig rart, sammen med veilledere.

 

Men du får stå på videre, ingenting er mer gøy enn å lage alt selv til en bil...

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår