Gå til innhold

16vturbo: Omega A Turbo... ikke mobb

Ranger emnet


16vturbo

Anbefalte innlegg

Går ut i fra at dette er Kinavare, med tanke på prisen. Men ser ikke helt problemet med det. Hadde vært værre hvis det hadde vært en turbo til tusenlappen. Jada, du kan fint kjøpe turbo, ic og alle rør og slanger via ebay for 3000kr, men det er jo alt Kinavare og kan vel ikke påstå at jeg tror turboen holder så veldig lenge. Kjedelig om den skulle smuldre opp mens motoren går på 4000rom :P

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gale den der nei :)

 

Tror ikke det nei :) Må ha noe, og jeg gidder ikke å bruke fra en original bil heller, de er så små og stygge :P

 

Går ut i fra at dette er Kinavare, med tanke på prisen. Men ser ikke helt problemet med det. Hadde vært værre hvis det hadde vært en turbo til tusenlappen. Jada, du kan fint kjøpe turbo, ic og alle rør og slanger via ebay for 3000kr, men det er jo alt Kinavare og kan vel ikke påstå at jeg tror turboen holder så veldig lenge. Kjedelig om den skulle smuldre opp mens motoren går på 4000rom :P

 

Klart det er ekte kinavare. Hadde vert noe drit om turboen gikk i oppløsning å tok turen inn i motoren... Men turbo har jeg, og forhåpentligvis en bedre og ikke kinaturbo :)

 

Må få solgt en bil så blir det en runde på ebay :) Bredbåndslambda, justerbar BTR og intercooler blir det neste på lista tenker jeg. :)

 

Ja var denna plassen hvor en skal ha den da :/

 

Er ett kjent problem... :s Hold deg til ett prosjekt av gangen, det gjorde ikke jeg og det hoper seg så fryktelig opp! irriterende...

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dieselpotta er på plass :) Den gamle var så opprustet at den datt av selv :)

 

DSC03392.jpg

 

Skrudde av oljekjøleren fra en Kadett GSI som vi har stående.. Det var mildt sagt ett helvete.

Denne skal brukes på Omegan ja :)

 

DSC03393.jpg

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår