16vturbo Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 tror jeg hva jeg vil om! :p høhøhøhøø Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Liker både dette utseende og det andre som jeg har lagt ut bilde av en gang før. Ta det med til bilen og se om du får plass da vel? Designet er jo kult, så hvorfor ikke? Skal gjøre det på torsdag! :P Ser ut som en effektiv løsning mtp. luftstrøm iallefall :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mai 15, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2013 Skal gjøre det på torsdag! :P Ser ut som en effektiv løsning mtp. luftstrøm iallefall :) Vanskelig å si, med tanke på at det er utrolig mange som går for det andre designet også. Er sikkert en grunn for det vil jeg tro? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skorp Skrevet Mai 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Har vell ikke så mye å si når det er en vifte som blåser trykk i innsuget.. Noe turbulens kan vel skape problemer for enkelt sylindre, men slik som innsuget er nå vil det være bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 16, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2013 Vi får see :-D har tatt med innsuget hjem nå, slik jeg får sjekket om det er plass i opærn :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 tok av toppen i går, se hva jeg fant! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 24, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2013 Prøvde innsuget i går! Og ja, det passer perferkt i forhold til dempertårn og dynamo :D Eneste som kan bli ett problem et at jeg må ha en 20cm lengre gasswire? noen som har tips til hvordan jeg kan løse det? Ikke mobb alt rotet, holdt på å demontere :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2013 Hele turbokitet fra Omegan blir solgt snarest! ALT av som trengs for å konvertere en c20ne i Omega til turbo. Med megasquirt og passende dyser (c20let) Pris for komplett: 10.000 eller bud. Kan selge del for del. Nå har jeg store planer! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Mai 28, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2013 w12 twinturbo? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2013 w12 twinturbo? ikke det! men for å si det sann, denne tråden kommer til å få maaaaaaaaange sider ennå! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Mai 30, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2013 Neeeeeeesten ferdig med innsuget nå! :) mangler å sveise på flensen og noen småting :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Mai 31, 2013 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2013 ikke det! men for å si det sann, denne tråden kommer til å få maaaaaaaaange sider ennå! :hide Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Juni 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Jeg har nå handlet meg en BMW 320 med turbo og ett sprut av noe slag, bilen er opprustet og det er en BMW så karosseriet blir kastet og motoren gå inn i Omegan! :) (bygges skikkelig, ikke noe sierraprosjekt denne gang) (laaaaaaaangt fra så fin nå!!) Derfor selger jeg unna alt som har med C20NE å gjøre :) Satt inn Omegan i garasjen for å plukke ut motor og alt annet jeg ikke trenger i dag. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Juni 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Passer BMW motoren rett inni eller? :) Dette blir interessant. Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juni 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2013 Mye effekt orker turboen din, hvilke stand er den i og hva slags flens er det? Forresten, hva slags turbo og eksoshus er det? Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg