Deltaone Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Er oppstarten med Megaspruten? Du byttet ikke tilbake? Det roerert du har ved siden av overtrykksventilen, du skal sveise det slik at du slipper gummiskjoet? Men uansett; gratulerer med vellykket oppstart! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Sporet av fremhjuler viser veldig godt! Skal man vinne, må man også satse :-P Det er nok ett Omega A2 sprut jeg bruker nå, Megasquirten blir enannen gang. Røret blir sikkert sveist en gang :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Oktober 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Sporet av fremhjuler viser veldig godt! Skal man vinne, må man også satse :-P Det er nok ett Omega A2 sprut jeg bruker nå, Megasquirten blir enannen gang. Røret blir sikkert sveist en gang :-P Pass paa tenning og bensin naa da... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2012 I will do :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Var vel litt for mye kraft for deg å temme? :)Er vel ikke så mye i Opelen? haha Hahaha Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Hahaha Skulle likt å sett dere to legge en bil brei i 60, jeg failet første gangen men klarte det andre gangen jeg prøvde :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet Oktober 31, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Det har jeg gjort med gokarten, hihi :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Bil. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet November 3, 2012 Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 (endret) Skulle likt å sett dere to legge en bil brei i 60, jeg failet første gangen men klarte det andre gangen jeg prøvde :-) Slik som dette: ?? Uttalelser til ulykkeskommisjonen: 26/10; Kikke i alle speil, klart, se forover i alle innkjørsler og kryss, der var også klart -> pop the clutch, åneeei! bare skli sidelengs mange meter og rett i grøfta... 31/10; Skulle likt å sett dere to legge en bil brei i 60, jeg failet første gangen men klarte det andre gangen jeg prøvde :-) Bestem deg da gutt!! Velg en av forklaringene og pugg den til den sitter utenatt :=) Endret November 3, 2012 av Deltaone Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2012 Sjekker ikke du om der kommer biler imot eller bak når du skal herje da? Er jo på en måte det som står begge steder :-) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Ny motor daa... Off Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Enda en motor? Er ikke dette, hva, tredje motoren? :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet November 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 Har ikke du andre ting å bry deg om? Jeg er vel på femte blokka... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet November 5, 2012 Rapporter Share Skrevet November 5, 2012 er det mer effekt i den, en i de andre du har hatt? Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg