ZyNTeX Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Jeg må si at dette er den mest geniale tråden jeg har vært på, ikke bare at det er stadig en fin omega som blir oppdatert men folk her snakker jo bare piss og fakta, litt som livet selv. All "statusoppdatering" som ikke passer seg på facebook havner i denne tråden i stedenfor ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 haha, jeg bare gjorde det samme som 16vturbo sa til 740Bjørn jeg :) Kevin er Kevin på sitt rette og 740Bjørn kjører Volvo :P Vi får la disse to gjøre ting på sin måte, så gjør vi det på den rette måten ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Jeg må si at dette er den mest geniale tråden jeg har vært på, ikke bare at det er stadig en fin omega som blir oppdatert men folk her snakker jo bare piss og fakta, litt som livet selv. Og gratulerer med godkjennelse av Omega :) Virker nesten ikke som om GM/Opel ville tjene noe ekstra penger på de omegane, siden "alt" passer jo over, Tenk deg en Omega B med Omega 3000 interiør som jeg har ^^ Tusen takk for det, terror på tivoliet. Kan ikke ha en ekstremt saklig tråd uten svada, for da er det ingen som gidder å lese, og de som gidder sovner når de leser :) Godkjennelsen var deilig å få i boks! Så nå er det bare å suse i gang med turbobygge i de to neste åra :D Er faktisk helt sjokkert over alt som passer over fra Omega B, jeg skal snart begynne å bygge om min til servo, og da tar jeg selvfølelig alt fra Omega B :D Tenk deg en omega A med Omega B recaro interiør! Det hadde vert konge! :D Siden lotus interiør er umulig å oppdrive. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 All "statusoppdatering" som ikke passer seg på facebook havner i denne tråden i stedenfor ;) Har ikke du sett vår nye svadatråd ZyNTeX? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Kevin er Kevin på sitt rette og 740Bjørn kjører Volvo :PVi får la disse to gjøre ting på sin måte, så gjør vi det på den rette måten ;) Steike tid, livet som bileier må være drit kjedelig for noen som ikke klarer å lage ting selv. Bare kjøper å kjøper deler som de ikke selv vet hvordan det skal monteres... Det er når du er redd for å kjøre på en plastpose når du ligge i 80 det begynner å bli artig! Du er alltid redd for at fjæra skal hoppe av ! Og du får ikke det så fryktelig lavt med senkefjærer heller... Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tivoliterror Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 http://www.gasolin.no/index.php?main_page=product_info&products_id=11276&zenid=0ada1b95ad507d8fcbad3e37d1a5f903 65 foran og 35 bak, sånn passe stuk på omega selv om prisen er litt høy.. Siter 88 Volvo 745 B230k Bruksbil 92 Opel Omega A 2.0 Prosjektbil på vent 82 Lada 1500 21023 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 En A1 vil fortsatt se veldig høy ut.. :s Har justerbart til å ha på bake som sagt :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet April 1, 2012 Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Jeg må si at dette er den mest geniale tråden jeg har vært på, ikke bare at det er stadig en fin omega som blir oppdatert men folk her snakker jo bare piss og fakta, litt som livet selv. Og gratulerer med godkjennelse av Omega :) Virker nesten ikke som om GM/Opel ville tjene noe ekstra penger på de omegane, siden "alt" passer jo over, Tenk deg en Omega B med Omega 3000 interiør som jeg har ^^ He, piss og svada? Hvor da? Her er det kun seriøse forhold omkring bil og bil som diskuteres. Alt annet kan taes på Kevins FB. Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2012 Du lever enda du også ja! :p Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Åsn har du tenkt å lage oljeretur fra turboen ogslik da? :) Får du taki en ny bunnpanne eller? Og, hvor henter folk olje til turboen fra en motor som ikke er turbo org? :s Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 2, 2012 Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Rsturbo94: Man monterer ei oljekanne med Pennzoil gt performance sae 25w50 rett under rammewangen ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2012 Eller så gjør du slik som meg; tar oljetrykk fra en skru atmed oljefilteret, og på returen så sveiser jeg inn en slangetilkobling. Du kan faktisk sette returen rett på peilepinnen også, men det er ikke det lureste :-P Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Dro å henta meg en motor i dag :) Med en turbo som er en del større enn den jeg har :D Artig manifold- og oljeretur løsning :D Returen rett på peilepinnen :p Så nå vurderer jeg å dra ned i garasjen å plukke den i filler! :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sorvik94 Skrevet April 3, 2012 Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 :hmmmmmmmmm: Må få senkan snart.. Siter Chrysler neon 97 mod 2.0i - http://www.bilforumet.no/bilmerker/chrysler/neon/292464-sorviks-neon-trad-prosjekt.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2012 Bestefarstuk og turbo? me like! Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg