Baldersen Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Skal du frese flensen? så ganske tykk ut.. eller skal den være slik? (ikke vet jeg) Så ihvertfall bra ut! ;) Siter Opel Manta 2.0 http://www.bilforumet.no/andre_forum/prosjektforum/284304-baldersen-opel-manta-2-0-s-1971-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Nei off, røkte i 3 år før dama tvinget meg til å slutte.. Men det var vel kansje like greit ;) er det slik på dine også at du ikke får låst de skikkelig? Gud så irriterende det er å kjøre med... hehe. Må finne ut om det går å flytte de over først, eller bare understellet. Har ikke sett så mye på det igrunn :D Tråd også! må ta meg en tur innom :D Ang det med flensen så skal det freses av minst 5mm, vi hadde ikke tynnere plate på skolen så. Får ikke jobbet stort mere med flensen før onsdag, men jeg har jo allverdens med tid :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Tok av toppen i dag :) Har ikke fryktelig mye bilder av det men jeg kan legge ut det jeg har :) Fant ut av veivhusventilasjonen var potte tett.. måtte stake ut. Ligger i parafin over natta :) Satt en stund å vasket deler også, lite bilder da.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Henta ny toppakning på Opel i dag :) Sovnet selvfølgelig på sofaen etter det å våkna nå.. Får se om jeg orker å ta turen i garasjen :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Fikk ferdig innsuget. Vasket litt å byttet dyser. Vasket fuelrailen i parafin å den ble blank å fin :D hehe Dere ser ikke det på bildet, men det er fortsatt merker etter honingen i sylindrene å motoren har gått 300.000! Fikk vekk mye olje å skit fra øverste delen av toppen også.. toppen ble også vasket og klargjort til montering imorgen. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Parafin & diesel er en fin kombo :) Møkka går lett av da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Det gjør det sikkert, men hadde ikke diesel å gadd ikke å vaske hele natta :) Får vekk det verste iallefall.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Fikk ''ferdig'' flensen i dag, tar den med hjem for å se om ting passer før jeg begynner å sveise manifold. :) Freste av 3-4mm.. skal ta mere men jeg vil ha noe å gå på. Blei ikke den fineste, men det får duge.. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 looking good : D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Kult at du lager mye rart sjøl da! Slik som flensen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 åhåh, bare gled deg, blir mye mere :D Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Fikk ''ferdig'' flensen i dag, tar den med hjem for å se om ting passer før jeg begynner å sveise manifold. :) Freste av 3-4mm.. skal ta mere men jeg vil ha noe å gå på. Blei ikke den fineste, men det får duge.. Du begynner å avansere.... Bra !! Skulle pokker meg ønske jeg hadde tilgang til slikt utstyr! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Hehe, takk for det :) Er greit å gå skole skjønner du :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Normannj Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Nei off, røkte i 3 år før dama tvinget meg til å slutte.. Men det var vel kansje like greit ;) er det slik på dine også at du ikke får låst de skikkelig? Gud så irriterende det er å kjøre med... hehe. Må finne ut om det går å flytte de over først, eller bare understellet. Har ikke sett så mye på det igrunn :D Tråd også! må ta meg en tur innom :D Ang det med flensen så skal det freses av minst 5mm, vi hadde ikke tynnere plate på skolen så. Får ikke jobbet stort mere med flensen før onsdag, men jeg har jo allverdens med tid :) Kvinnfålkstyrt ? :P neida. Førerstolen er iallefall skeiv og den nekter å flytte på seg. du får kile fast stolen når du skal kjøre :D Kan da ikke være så avansert å tilpasse festene? Ellers så ser flensen bra ut, imponerende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet Februar 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2012 Hehe, takk for det :) Er greit å gå skole skjønner du :) hehe, ja. en stund siden jeg gikk på skole. Men vi er heldige her i byen, er endel mekaniske værksteder her. Og i har en som heter Velle industrier, de er billige, og et opplærings senter for folk som har fallt litt mellom barken og veden. De lager jo faktisk alt mulig rart, sammen med veilledere. Men du får stå på videre, ingenting er mer gøy enn å lage alt selv til en bil... Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg