kribirg Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Hei! Jeg skal bytte anlegg i en Ford Focus 2000 modell. Jeg tenkte å bytte med denne; http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650707 Dette er en DOBBEL DIN spiller. Passer den i bilen min? Hvis den gjør det, trenger jeg noen kabler eller lignende? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2012 Velkommen til forumet! birthday Nei, den passer ikke, du har en 1,5DIN-åpning i bilen, og får kun inn singleDIN-spiller ved hjelp av en av flere monteringsrammer til Focus: Du trenger også en ISO-overgang: ...men har du en fjernkontroll ved rattet trenger du en annen type ISO-overgang som støtter dette. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kribirg Skrevet Februar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2012 Tusen takk for svar! :) Vet du om de rammene lukker "hullet" som blir når jeg tar ut den originale spilleren, eller om jeg kan bruke den ekstra plassen til hylleplass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2012 Du ser jo bilde av de forskjellige rammene der, og selvfølgelig dekker dem hele hullet etter den gamle spilleren, og du får et lite rom under den nye spilleren ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kribirg Skrevet Februar 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2012 Ja ser det nå, takk! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg