Hot Rod Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Er på jakt etter felger jeg har sett mye på BMW 3 og 5-serie. De er helt enkle/glatte med 5 tykke eiker og bred kant. De var velidg "hotte" for 2-4 år siden, men nå er de mer sjeldne. Når jeg ser de nå er det på litt slitne BMW'er og Golf'er med leatherlook-interiør og Biltema-sota sideruter. Ganske sikker på at merket er Momo. Skal bruke de på et prosjekt jeg driver med. Er i første omgang uten etter det eksakte navnet på de, slik at jeg kan tråle bruktannonser. Ringer det en bjelle hos noen av "yongstersen" på siden her? Hvis dere har link til et bilde med disse felgene hadde også det vært fint, så vet jeg at vi snakker om samme felgtype. Hvis noen vet hva jeg snakker om: Var disse felgene å få med boltsirkel passende til MB? Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet September 26, 2002 Rapporter Share Skrevet September 26, 2002 Hmmm....... Nå har jeg bladd i de fleste MOMO katalogene jeg har liggende. Fra 95 til nuh. Ingen felger der med 5 eiker og fet kant. eneste jeg komme på av MOMO og mye brukt på BMW er ARROW og STATUS. Egentlig to meget flotte felger. Med en gang jeg hører 90 tallet, BMW og Golf, tenker jeg på 15" MIM felger. Masse eiker med sort lakkering mellom eikene. :rolleyes: Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Originally posted by Hot Rod Er på jakt etter felger jeg har sett mye på BMW 3 og 5-serie. De er helt enkle/glatte med 5 tykke eiker og bred kant. De var velidg "hotte" for 2-4 år siden, men nå er de mer sjeldne. Når jeg ser de nå er det på litt slitne BMW'er og Golf'er med leatherlook-interiør og Biltema-sota sideruter. Ganske sikker på at merket er Momo. Skal bruke de på et prosjekt jeg driver med. Er i første omgang uten etter det eksakte navnet på de, slik at jeg kan tråle bruktannonser. Ringer det en bjelle hos noen av "yongstersen" på siden her? Hvis dere har link til et bilde med disse felgene hadde også det vært fint, så vet jeg at vi snakker om samme felgtype. Hvis noen vet hva jeg snakker om: Var disse felgene å få med boltsirkel passende til MB? Høres ut som du tenker på Borbet A... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Det første jeg tenkte på var Borbet A, men jeg tror faktisk Momo hadde en som lignet veldig. Naboen min hadde sånne Momo en gang, men da snakker vi rundt 1994... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet September 27, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Ser ut som du har truffet blink. Audi 90! Takk for hjelpen. Hvis det er andre med nesten samme utseende (5 tykke eiker, bred kant, glatte), er jeg interessert i navn/bilde også på de. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Tenkte meg det... burde sitte endel av de der på gamle bmw og golfer... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 AZEV har også noen som ligner, mener de også har modellbetegnelsen A. ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Originally posted by Loppa AZEV har også noen som ligner, mener de også har modellbetegnelsen A. ;) Eikene på azev A er mye tynnere enn på Borbet A,dessuten har de ikke så fet kant Ser mer slik ut Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Her et bilde av dem i 18" på Bjørn C. sin S2 ombygde 80 Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Tror Borbet A har gått ut av produsjon. Kenneth på Race-Tech snakket om d for lenge siden men et merke som heter Brock har noe lignende. Kjøper du et blad som f.eks Vw Golf scene el annet tysk styling blad er d mange annonser av felger m bred kant o.l. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Originally posted by borabora Tror Borbet A har gått ut av produsjon. Kenneth på Race-Tech snakket om d for lenge siden men et merke som heter Brock har noe lignende. Kjøper du et blad som f.eks Vw Golf scene el annet tysk styling blad er d mange annonser av felger m bred kant o.l. De står fortsatt i sortimentet på borbet sin hjemmeside. http://www.borbet.de/ litt rart dersom de er gått ut Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Oki, Var Kenneth på Race-tech som sa det til meg. Men kan hende d var galt uten at j skal si det sikkert. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Brock har noe som likner ganske mye på denne ja. Kamerat av meg har disse på sin Ur Quattro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Det er nok Brock B1 dere tenker på de er jo fortsatt noe av det råste du får tak i synes jeg. Ekstrem kant i 10x17" (tror den på bildet er 8,5x17) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet September 27, 2002 Rapporter Share Skrevet September 27, 2002 Borbet A har gått ut de har kommet med en felg som heter Borbet A2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg