jimmen Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Hei. Vet dere om noen tåkelys\langlys som passer i fangeren til 3000? Jeg gir opp og finne orginale så. Idag har jeg sånne blåe firkanta drittlys fra biltema.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Har du letet på OMC? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Har du letet på OMC? Ja, delvis. Har ikke bruker der inne heller desverre, så blir vanskelig og få kontaktet folk om de har. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Jeg skjønner den.. Men jeg har bruker så om du finner noe kan du kontakte meg så skal jeg kontakte selgeren for deg :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Januar 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2012 Takk, skal jeg huske på :) Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg