Tusj Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Nå som det begynner å bli varmt i været tenkte jeg å få montert takspoileren jeg kjøpte i vinter. Hvordan gjør jeg dette riktig - fremgangsmåte? Vaske stedet hvor spoileren limes - med hva? Skal limes - hva slags lim og hvor får jeg tak i det? Hva skal jeg feste spoileren med når limet herder? Hvordan skal jeg forsikre meg om at spoileren blir satt på riktig, så det ikke blir skjevt etc. Takknemlig for hjelp/tips Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shyggen Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Lim? viss det er en kraftig sak som skal tåle litt trykk bør den vell skrues fast.. e.l. er det en pynte list e.l. så kan den vell limes :D Siter Shit happens, ALL the time :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tusj Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 skal limes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Litt usikker, men tror en del sånne ting blir limt med rutelim, eller sikaflex, eller noe lignende. Bakrutespoileren til en kompis er limt med rute lim, og tror ikke den reiser med det første. :) ellers så kan du jo måle deg til, eventuelt kansje merke med en form for tusj, merkepenn som ikke skader lakken, så det er enklere å se hvor den skal stå.. Men lykke til iallefall, håper det var til litt hjelp da.. Mvh Geir Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tusj Skrevet Mars 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 Takker - prøver med sikaflex og noe maskeringsteip. Noen tips om hva jeg skal vaske lakken med, der hvor spoileren skal limes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 litt off topic men.. leste i autofil for en stund sia at d var en kar som hadde montert fnf spoiler på luka si og så kjørte han fort på autobahn,,, plutselig hørte han et smell... og da hadde downforcen på spoilern blitt så stor at den hadde gått igjennom luka og resultatet ble en HEFTIG verksteds regning :):) Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo-1992-xtreme Skrevet Mars 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2004 det stemmer det...det har jeg oxo lest en gang....men det var jo ikke en limt spoiler da...den var nok BOLTET fast... men den downforce'n var heftig også da... det er nok ikke vanlig akkuratt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboDad Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 Originally posted by Tusj Takker - prøver med sikaflex og noe maskeringsteip. Noen tips om hva jeg skal vaske lakken med, der hvor spoileren skal limes? Du kan nok vaske lakken med noe lakktynner eller noe sånt. Det bør være helt fettfritt der du skal lime. Ikke whitesprit eller noe sånt. Siter www.samepower.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Mars 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2004 polo-1992-xtreme: så bilen din i nyeste autofil by tha way :) Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg