gressiman Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Må skifte speil på bilen da kjerringen klarte å bulke døren å knekke speilet. Men for å få festet ledningen til speilet ser jeg at jeg må av med hele innerpanelet på døren. Noen som har løsnet dette før? Finner bare to skruer i bånn, men det er ikke mye løst selv om jeg løsner dem. Hvor skal jeg begynne? På forhånd takk for hjelp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Kjenner ikke til dette på Touran men såvidt jeg ser er det 4 skruer som nr. 10 på det nederste bildet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Januar 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 For å få taki de 2 siste skruene må panelet med knappene til vindusheisene fjernes. Skal draes rett opp, sitter ganske hardt. Når skruene er ute sitter panelet i clips, begynn i bunn og dra trekket uttover, og gradvis oppover. Sitter somregel forjævelig, så regn med at noen av clipsene ryker. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gressiman Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Jeg tenkte egentlig at det rett og slett bare er det at det sitter forjævlig. Men det er lettere å røske litt til når jeg vet at det vanligvis ryker noen clips ;-) Greit å vite at dekselet ved vindusheisen også må fjernes først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gressiman Skrevet Januar 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2012 Jeg tenkte egentlig at det rett og slett bare er det at det sitter forjævlig. Men det er lettere å røske litt til når jeg vet at det vanligvis ryker noen clips ;-) Greit å vite at dekselet ved vindusheisen også må fjernes først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L3rr1 Skrevet Januar 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2012 Du sparer muligens noen klips om bilen er god å varm inni... kald plastikk knekker lettere enn varm plastikk ;) Siter Photoshop album: http://s282.photobucket.com/albums/kk262/L3rr1/Photoshop/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg