manovs Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Grev1, har du noen nytt og komme med etter versted timen ? ønsker og finne ut om jeg har samme feil som deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manovs Skrevet Juni 24, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 A_Vandelay gjelder også deg, legg inn svaret du for og om bilen din er bra igjen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 24, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2012 Grev1, har du noen nytt og komme med etter versted timen ? ønsker og finne ut om jeg har samme feil som deg Måtte utsette timen. Skal dit på onsdag. Gir et pip etter jeg har vært der :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A_Vandelay Skrevet Juni 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2012 Jeg avbestilte timen. Jeg forsøkte det som ble beskrevet tidligere i denne tråden: -switch the ignition to on, but don't fire the car up. Now prod the accellerator pedal all the way down and hold for 5 secs, then release for 5 secs. Fire the car up, and the throttle is apparently reset it's parameters. Nå hadde jeg ikke opplevd problemene med giringen så ofte, men jeg har ikke opplevd dem igjen nå i løpet av de 9 dagene etter jeg gjorde dette (men det kan jo være tilfeldig). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Var hos folkevogn i dag. De resatte til grunninnstillinger på girkassa blant annet. Hard igangkjøring er der fortsatt. De skal sende saken videre til teknisk avdeling. Mulig det blir reklamasjonssak iflg kundebehandler. Holder dere oppdatert :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Ny oppdatering: Møller anbefalte meg å sende bilen på skroten, så da gjør jeg det...... Nei, de må ta mer diagnose på girkassa. Skal lese ut noen måleparametere av noe slag. Fikk time 6. august. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet August 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2012 Ny oppdatering: Har vært hos folkevogn med bilen i dag. De har fortsatt ikke funnet ut noe, men mener det er noe med clutchen. De skulle gi tilbakemelding når de får svar fra VAG sentralt eller noe. Så da blir det ny time om en stund :P Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet September 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2012 Ny oppdatering: Clutchen må byttes. Er reklamasjonssak. Fikk time 04.10. Skal på langtur med bilen samme ettermiddagen/kvelden, så da får jeg testa ut girkassa litt på turen. Kommer oppdatering :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Noe nytt i denne saken? Går bilen som den skal nå? Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet September 18, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Noe nytt i denne saken? Går bilen som den skal nå? Som jeg skrev her om dagen, så må clutchen byttes :) Skal gi ny oppdatering etter skiftet! Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 18, 2012 Rapporter Share Skrevet September 18, 2012 Som jeg skrev her om dagen, så må clutchen byttes :) Skal gi ny oppdatering etter skiftet! Sorry, jeg såg ikke datoen :) Trodde den alerede var byttet... krysser fingra! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2012 (endret) Har bedt de sjekke svinghjulet samtidig, siden de uansett skal skru sund nedi der. Endret Oktober 2, 2012 av Grev1 Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Henta bilen i dag. Skal teste litt å se. Svinghjulet var ok. Kommer tilbake med mer :) Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg