heljo Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 eg har problem med staget på viskaroverføringa på høgre sida. Det hoppa av kula, så eg kjøpte nytt stag. Det er eit ca 1 år sidan, og no hoppa staget av igjen. Møller seier eg ikkje får kjøpt laus kule, nokon som har tips til ein billig reprasjon? Kula er jo festa med mutter, så den burde det vere mulig å bytte, men kor finn eg ei ny?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Skift hele mekanismen. Ett lite tjuvtips er å fylle leddet med fett, da blir det vakuum inni der og det henger litt bedre... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Det der skjer før eller siden på alle disse. Problemet er at gjennomføringen til selve viskerene ruster så det blir stor belastning/går tregt. Skift hele overføringen/mekanismen som Einar sier Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Her er en DIY for smøring av dette, riktignok for Audi, men prinsippet er det samme. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg