Buvang94 Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Har fått meg en Caravelle C 2.1 1987modell som bensinpumpa er gåen på, det jeg lurer på er hvor står pumpa plassert? Siter Volkswagen Jetta CL 1,6 86 & Audi A4 B5 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Tror det er elektrisk bensinpumpe på den, er vel K-Jet-motor? I såfall ser du pumpen under bilen. Nr. 1 på bildet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Hvis det er forgasser, kikke ved siden av fordeleren, hvis det er innsprøytning vet jeg ikke, men tror det må ligge i nærheten av tanken. Kan være skikkelig på bærtur. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 (endret) Ikke på bærtur Einar, heller helt korrekt :) Her er bilde av pumpa på en T3 med K-Jet. Endret Januar 17, 2012 av Quattro73 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg