opelduude Skrevet Januar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 Er en for instrumentet og en for motorstyinga som regel på gamle biler. Den føleren forteller styreenheten hvor varm motoren er og når den er er defekt så varsler den om at motoren er varmere enn den egentlig er og da får den for lite bensin når den er kald og da får du ikke starte. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
himself8 Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 Fikk et tips om å bytte rotor/fordeler/olje/tennplugger å evt lambasonde? Høres det fornuftig ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Januar 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2012 Det første er fornuftig å skifte uansett, og er en god start, det kan hjelpe. Men skal du ha noe sikkert svar trengs det mere enn en BF-diagnose :-) Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Januar 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2012 Jeg ville gått på det letteste først,skiftet plugger,rotor og fordelerlokk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.