RSG60 Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Trykkmåleren på MAF viser helt andre verdier en den ettermonterte måleren! De er kobla til samme ledning, og et T-stykke fordeler trykket mellom de. MAF viser 950, når måleren viser 0,8? Og om eg held bilen konstant 80, og nullstiller MAF, for å sjå gjennomsnitshastighet, så vil den vise nesten 10km/h lavere en speedometeret? Er det noen som har vert borti dette før? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Originally posted by RSG60 Trykkmåleren på MAF viser helt andre verdier en den ettermonterte måleren! De er kobla til samme ledning, og et T-stykke fordeler trykket mellom de. MAF viser 950, når måleren viser 0,8? Og om eg held bilen konstant 80, og nullstiller MAF, for å sjå gjennomsnitshastighet, så vil den vise nesten 10km/h lavere en speedometeret? Er det noen som har vert borti dette før? Hvilken slange er måleren montert på? Den må IKKE monteres på den hvite tynne slangen som går inn til hjernen. Denne er avstemt i chippet for å være nøyaktig 1000 mm. Forskjeller på lengden på denne gjør at map sensoren ikke sender ut riktige signaler, det kan få dyre konsekvenser....... Ladetrykksmåleren skal feks monteres på vakumslangen som går til bensintrykkregulatoren Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Mars 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Den er ikke montert på slangen til hjernen, nei. monterte den på slangen som får inn til kjørekomputeren. Tynne hvite som går in til hjernen? den er da så vidt eg veit sort, med gul stipla stripe.. og ikkje spesielt tynn(3,5mm innvendig dim) Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg