Olsen_nissan Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 i følge anonsen så er bilen solgt igjen... fortsetter dette kommer halve norge til å ha hatt bilen innen nytt år:D utrolig fet bil du fiksa deg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 da har du misforstått trur jeg, den har bare hatt en eiger etter meg, og han solgte den i dag. bilen er nå tilbake i gamle trakter :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 da har du misforstått trur jeg, den har bare hatt en eiger etter meg, og han solgte den i dag. bilen er nå tilbake i gamle trakter :) hvem er det som har kjøpt den nå da? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 en bekjent her i området. skal stå inne i vinter etter det jeg har forstått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0nn Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 ja kompis av meg som kjøpte den.. skal avskiltes nå og stå inne ja.. pen bil ;) Siter volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk 3" JT ønskes kjøpt volvo 740TiC 87mod selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 uff å nei som eg savner den bilen!!! ANGRER!!!! men nå skal eg begynne på mitt eget lite proskjekt snart! har kjøpt en Mitsubishi Ganlant 94 mod.. ik så pen i lakken akkuratt! så skal snart begynne å fikse den for smått.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sharpie Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 et par ferske bilder =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 uff jah........mhm.... livet er ik det samme lengre:p hehe..... men ta fler bilder av bilen nå da!! vil se den sånn den ser ut nå?! skal nye eigeren gjøre mye med den?? helsing savnede forrige eigar!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettis Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Heisann! Nye eiger her. Bilen ser akkurat sånn ut som da jeg kjøpte den. Men skal lime listene og sveise frieksoses. Men angående subkassa har jeg ikke helt bestemt meg enda hva jeg skal gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240gltpower Skrevet November 2, 2005 Rapporter Share Skrevet November 2, 2005 heia sharpie, bondaling her me, men må sei at dinna jettaen e driiiiiiiiiiiit fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 det er noen 12,5" dls sub eg hadde i den... du får sinnsjukt mykje arbeid vist du skal rive ut baki!! du finner sub ene på internette... eg kan finne ut ka dei heite, så slepper du så mykje arbeiddd:) har bilen det bra??får den sove godgt om natten???hehe.... lykke til!vil møte deg å bilen t våren:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slettis Skrevet November 23, 2005 Rapporter Share Skrevet November 23, 2005 Oki. gidder du å finne link? Kva slags forsterkar hadde du? Ja den får sove veldig godt om nettene, står tørt og godt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 brukte en audison forsterker....:) funka sinnsykt bra!!!skal dinne hvilken watt det var o.l uti uka som kommer... er forsatt i bergen:( eg klarte ikke å dy meg... nå skal eg kjøpe jettaen til broren min i vinter, som jeg skal pusse å gnikke på.. prøve å får taki en g60 turbo... hadde vært sinnsykt rått!!! men har ikke så mye penger lengre... med tanke på galanten o,l...:( lenge t lappen kommer??? da må du ta deg en tur til voss!!! så kan eg få teste den etter gammelt:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 brukte en audison forsterker....:) funka sinnsykt bra!!!skal dinne hvilken watt det var o.l uti uka som kommer... er forsatt i bergen:( eg klarte ikke å dy meg... nå skal eg kjøpe jettaen til broren min i vinter, som jeg skal pusse å gnikke på.. prøve å får taki en g60 turbo... hadde vært sinnsykt rått!!! men har ikke så mye penger lengre... med tanke på galanten o,l...:( lenge t lappen kommer??? da må du ta deg en tur til voss!!! så kan eg få teste den etter gammelt:D fleire som vurdere g60 i jettaen:):) vurdere det eg og men jetta blei ikkje levert med g60 så det kan bli litt problemer med å få den godkjennt men det skal vertfall vera ein godkjennt jetta med g60 her i norge. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvaale Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 vist det finnes en med godkjenning her, kan eg jo alltis finne ut hvem det er, finne skilt nr, og opp på biltlsynet å skjekke hva som må til...hva som er godkjent på den bilen! leker vel bare litt med tanken!!men hadde vert sinnsykt rått!! starter nok en tråd da!!;p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg