KIRK Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 Hei, jeg har handla ny spiller til bilen, men lurer på diverse ting. Er helt fjern når det gjelder stereo og generelt elektronikk. 1. Hvordan får jeg ut orginalspilleren i bilen? Snakk om en B6 A4 med kasettspiller. Det virker som om den sitter "integrert" i hele midtkonsollen og at man må begynne å demontere dashbord for å få den ut :hvaskjera De "uttrekks nøklene" som de så fint kalte det, er jo ikke brukende på denne spilleren. 2. Er det noen som vet om skjermen i computeren vil vise kanal med den nye spilleren, eller er det ikke utgang for dette? Den nye spilleren er en Pioneer deh-1300mp. 3. Må jeg ha noe monteringsramme drit i tillegg, eller skal den nye spilleren passe rett i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 1) Et par vanlige Audi-uttrekksnøkler er alt som trengs: 2) Nei, spilleren din har ikke uttak for dette på noen måte. 3) Ja, en slik drit: Ved montering må du også krysskoble Rød og Gul ledning bakpå Pioneer'en, så Rød går til Gul og omvendt. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Tusen takk :) Hvorfor må jeg krysskoble gul og rød egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Tusen takk :) Hvorfor må jeg krysskoble gul og rød egentlig? Fordi det er omvendt i din bil. Så hvis du skal ha det til å fungere skikkelig, så bytter du om på gul og rød ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KIRK Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Ok, tusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg