Eilif_finsaas Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 (endret) Ræv sa du? :D 8bortsett fra eksosen) Ja den er for høy fram, skal senke den mer framme :) Skjønner meg ikke på de som sier at fjærene er myke, de er jo sinssykt harde!!' Forresten, har bestilt ny expansion tank, den gamle var ikke trykktett så bilen kote over. Får se om ny tank gjør susen :) Har også bestilt svarte blinkers tilf ramfangerne :D Kommentarer blir satt stor pris på :D Både ris og ros ;) Endret April 13, 2012 av Eilif9 Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 hvilke coilovers har du satt på bilen da???? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 TunigArt coiloversene :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Siden du lurte på hvordan du skulle montere sammen couloverene, fikk du ikke med monterings anvisning? Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Nei gjorde ikke det.. Men tror det ble riktig med skålene :) Håper nå det ihvertfall.. Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Du har jo en god meter til å gå på fremme å en halv bake ;) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Noe slikt ja :) Men må justere den Opp før eu kontroll osc.. Ble under 11 cm tim nærmeste metalldel :D men skrus ned etterpå ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passatpolo Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 så lenge du kommer inn på biltilsynet sin grav så går d bra min kompis sin audi va senka 110 mm å gikk inn på graven til biltilsynet med 1 mm så da får du gokjent coiloversene å får bilen eu-godkjent:) for regner med du fikk tuv-papirer på settet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 har lyst og sjekke om min blir eugodkjent med senkesettet såppas lavt :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 hehe, skal justere opp min før EU da men :) Orker ikke å få feil på slikt eller krangle med sure biltilsyns-arbeidere :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Biltilsynet godkjenner disse settene om de står på 12cm eller mer fra øverste bolt som fester demperen nede og underste skruskive. min sto aaakkkurat på 12cm. han sa det var veldig på kanten, men det fikk gå bra :) Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf II Skrevet April 14, 2012 Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 så lenge du kommer inn på biltilsynet sin grav så går d bra min kompis sin audi va senka 110 mm å gikk inn på graven til biltilsynet med 1 mm så da får du gokjent coiloversene å får bilen eu-godkjent:) for regner med du fikk tuv-papirer på settet:) jeg var og godkjente mitt senke sett for en liten stund siden, og i papirene jeg hadde på det sto det at jeg kunne ha 8cm klaring fra travers til bakken, og 7cm fra plastik osv. og kom dit me klaring på 9cm, og ble hengende på bremse testeren xD og fikk påpek at den kunne ikke være så lav, så jeg måtte heise hele 2CM!?!?! som jeg ikke likte, så nå har jeg klaring på 11 cm xD Siter VW Golf II 1,8 1989 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 14, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2012 Tror det skal gå greit å få den gjennom EU :) Var ute å kjørte en tur ista, hørte en urovekkende lyd men fant ut at jeg ikke hadde strammet det ene hjulet, haha :D Men alt fungerer plettfritt, automaten er så sinssykt herlig, den er så jevn når den skifter gir at man ikke en gang kjenner det, den glir bare over til neste gir :) Herlig! :D Gleder meg til å få bilen på veien ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 Slenger ut noen bilder :) har fått justert den opp bak nå ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet April 15, 2012 Rapporter Share Skrevet April 15, 2012 ser meget bra ut! :) Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg