Eilif_finsaas Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Litt av jobben til senterringene er å ta litt belastning av hjulboltene, men i all hovedsak så skal de sentrere felgen slik at den sitter rett på :) Da begynner skolen igjen, på'n igjen.. Skal ta meg en tur etter skolen og se om jeg får kjøpt noen O-ringer til termostat-huset (en O-rind var lekk) og etterpå skal jeg kjøpe senterringer :) Så får vi se om demperverktøyet ligger i postkassa, da mangler jeg bare fjærbenslager så kan jeg ta ut bilen. Snøen har begynt å smelte :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Da er O-ringer til termostat-huset og senterringer i boks :) Demperverktøyet lgiger på postkontoret.. Mangler bare fjærbeinslagrene nå :D Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Har da fått skiftet O-ringene, så nå lekker den ikke kjøleveske lenger, og har fått satt på senterringene i felgene. Her er også en liten videosnutt for dere som er interessert! :D :) Slik står da bilen, og venter på fjærbeinslager.. Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deltaone Skrevet April 10, 2012 Rapporter Share Skrevet April 10, 2012 Du kødder nå? Hehe, trodde han mangle senter kopper el no.. Ja senterringer er greit å ha på. Da er du i allefall sikker på å slippe kast og rist. Mutterene kan kompansere, men ikke alltid. Senterringer er uansett billig. Fint i motor rommet ditt nå! Siter ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Ja, 150,- for senterringer er verdt det ;) Takk :) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Er det meg, eller mangler det ei reim i motorrommet? :wonder: Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Skal med lading lissom :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Det skal ikke mangle ei reim ihvertfall :) Er det fordi jeg har satt på kamdekselet igjen kanskje? Men det ser også ut som dynamo-reima er borte haha ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 11, 2012 Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Det skal ikke mangle ei reim ihvertfall :)Er det fordi jeg har satt på kamdekselet igjen kanskje? Men det ser også ut som dynamo-reima er borte haha ;) Det var dynamoreima jeg tenkte på ja ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2012 Åja, ja den er der ja! :D Den har tydeligvis bestemt seg for å bli usynlig ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 (endret) Ja, har fått tak i fjærbeinslager da, men skal på møller i morgen etter tentamen og hente meg to slike "slissede" muttere for å skru fast fjærbeinslageret til coiloversene :) Regner med at coiloversene kommer på i morgen, skal legge ut en hel masse med bilder så snart jeg får bilen ut av verkstedet :) Snøen er på vei bort og! :D men har et spørsmål; Hvordan skal jeg montere coilvoersene i toppen? Skal fjærbeinslagrene oppå "skålene" igjen slik? Eller slik? (med den gamle skåla) (Ja, fjæra mangler, er klar over det :D) Trenger svar før i morgen. Vil ikke måtte ta av coiloversene igjen etter å ha satt de på feil ;) Endret April 12, 2012 av Eilif9 Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet April 12, 2012 Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Kan ikke huske om jeg hadde den skåla som er på det siste bilde der.. Ble veldig usikker nå men :P hehe tror du skal ha den skåla på ja.. Og en ting til, de hjula dine.. bygger du mye ut? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2012 Tror jeg bruker skålene jeg :-) De er breie, men nei, bygger ikke mye utover.. Et40 på dem ;) hvordan det? Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet April 13, 2012 Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Nei,siden du senker bilen, hadde det vært litt fett om du kunne spacet hjula ut en 5mm ellno :) hjelper jo litt på utseende kanskej? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif_finsaas Skrevet April 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2012 Her er en liten teaser :D Et bilde sier mer enn tusen ord.. Håper ikke jeg trenger å forklare? :) Og ja, RsTurbo94; vurderer 15mm spacere for å fylle buene ;) Siter “All of life’s problems can be solved with two things; duct tape and WD40. If it moves and it shouldn’t, you need duct tape. And if it doesn’t move and it should, you need WD40.” Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg