Gå til innhold

Stripe i frontrute

Ranger emnet


LupoB0Y

Anbefalte innlegg

Originally posted by tomgr

hmm...kan egentlig ikke si at jeg husker det nei... men det er jo lenge siden,så.... og jeg har ikke akkurat verdens beste hukommelse ;) meeen...sauer er det jo nok av,og jeg har neste knerta et par selv jeg.... de trenger da vel for f*** ikke å stå midt i veien,vel?? :D

 

At dem står midt i veien er forsåvidt greit.

Men dem kan da droppe å hoppe OVER autovernet..

 

Faktisk var det 1 mil nedenfor sunndalsøra jeg dro på den da..

Kom et par søte jenter dit like etterpå og, sånn i 18-19 års alderen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Stripe er greit nok. Fin pynt på noen biler.

Eneste jeg ikke liker av striper er f.eks en calibra med Calibra skrift på stripen. Hvorfor ikke skrive noe originalt når man først er i gang? Gi bilen et navn eller.no. Eller bare la den være ren farge?

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

 

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen biler passer stripe, men for all del - IKKE - med noe skrift.

Noen som husker den sølvfarga A3'en i Max Power for et par år siden? Den med Seidl hekken og 4 carbon potter.. den passet sølv stripe forann :)

 

Helt orginal Primera med stripe som dekker 60% av frontruta og skrift "PRIMERA" er bare latterlig lamt :op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stripe i sort eller samme farge på bilen er somregel greit..

men på biler som ikke har så svær frontrute er det liten vits ;)

 

stripa mi er .. 22cm i ytterkantene.. dvs der den er lengst..

også matcher den ikke bilfargen 100% :o :o :rolleyes:

ja skal få fiksa ny :o :rolleyes: ;)

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns stipe i frontruten er helt greit vist dn er i samme farge som bilen. Har åsså hørt at den kan være 15cm ned på ruten ikke 10cm som d sto tidligere i posten.

 

Når d gjelder biltilsynet, så MÅTTE jeg få senkesette å felgene mine i vognkortet. Holdt ikke med bare Tuv papirer... IDIOTISK! måtte enda betale 400kr for d! Greit nokk med felgene, me tanke på at jeg har gådd fra 14" til 17" men senkesette... hoff

07 Toyota Auris TTE Edition

ex. 92 Mazda 323F

ex. 92 Opel Vectra

ex. 86 Opel Ascona

http://sprett.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

hvordan er egentlig lovene mtp stripe i frontruta?

har hørt litt forskjellig..

noen sier 20cm, 10 cm, så langt som 'sun visor'-ene dekker (kommer ikke på det norske ordet i farta;) )

osv..

er klar over at man ikke kommer gjennom eu-kontrollen med det på.. men hvor går grensa liksom?

er jo firmabiler osv som kjører med slikt også, ikke bare 'rånere' ;)

hvilke lover gjelder?

 

enn med bakruta?

er det noen regler for stripe der?

er jo lov til å sote den, men da kan man i de fleste tilfeller fremdeles se ut ;)

 

på forhånd takk.. tror jeg aneglsmili

'01 E39 530DAT

'95 mondeo sedan

www.fordmondeo.org

www.mondy.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er harry. Spesielt hvis det står Passat eller Corolla eller noe annet som ikke er spesielt imponerende. ;)

 

Quattro går kanskje an.. Men etter min mening er det alt for lett å trå over grensen til harry med en sånn uansett.

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by LupoB0Y

Apropo.. her en dag så jeg en gammel shabby bil.. husker ikke helt hva det var. mulig en gammel toyota.

I frontruta sto det "I Love Veronica"

med sånn skikkelig ful skrift.. lol

 

:D Går en opel omega her i Bergen med *i love veronica* på frontruten..og ikke nok med det. Bilen har det største smiley:) tegnet på panseret. aldri sett så svært...Bilen har smiley face på siden..kjempestort. og ca 20 innvendige smiley`er på frontruten.På bakruten er det et smiley og en stooooor skrift...det står:

 

*Det er moro å være harry,synd alle ikke har råd til det*:rolleyes:

 

 

 

skikkelig rånere og harrye. De er fra Hønefoss:D

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hvordan er reglene for toppstripe i frontruta og soting på sideruter forran?

 

 

Hører mye rart.

 

Noe sier max 10cm av ruta, noen sier 15% av ruta, noen sier at det ikke er lov så lenge ruta ikke er typegodkjent med stripe, osv osv.

 

På Golfen min er litt av det øverste på ruta svart, sånn solbeskyttelse, vet ikke hvor mye, men det er hvertfall med i typegodkjenningen. Tenkte på en stripe på ca 12cm, av solfilm 43% og en VW logo midt i.

 

Sånn som Eibach, bare at logoen er i samme farge som min bil

 

nytt.jpg

 

 

Ellers tenker jeg å sote bakruta, og siderutene både forran og bak i 43% sotefilm. Det gir meg jo nok utsyn på side forran da, så jeg lurer på hva problemet egentlig er?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår