Gå til innhold

MB 180 c, bensinpumpe vil ikke gå..


Raggetuss

Anbefalte innlegg

Har gått til anskafelse av en 180 c, 1997 mod stv, litt småtteri som må gjøres, tar det som et pittelite rullende prosjekt. Det største problemet er som følger :

Når man vrir om tenninga så starter ikke bensinpumpa. Tenkte først det var pumpereleet, men dette har jeg skiftet og ingen forandring. Om jeg setter strøm rett i releholderen så går pumpa som bare det. Noen som har ett tipps til hva som forårsaker dette?

 

Og en ting til, noen som har bilde/link til hvor man kan se sikkringene bak i bilen. Har ingen bok til bilen for øyeblikket og hadde vert greit å fått riktige sikkringer på riktig plass baki der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karnsje den sikringen er ved batteriet? I bunnen av lasterommet ved siden av reservehjulet.

 

At du mente hva? Vet hvor holderen er, men en oversikt over type sikkringer som skal hvor tenkte jeg på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange biler har en kollisjonsbryter som skal koble ut bensinpumpa ved kollisjon. Det hender denne løser ut i tide og utide, sjekk det. Vet dessverre ikke hvor den er på din bil, les instruksjonsboka.:)

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Feilen her var rett og slett at releet ikke fikk jording. Etter jeg sjekket dette klippte jeg bare av original jording som går inn til releeholderen og skjøtet denne med en ny ledning som jeg dro inn på batteriskoen :) Veldig enkelt bare man fant ut hva feilen var :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår