Gå til innhold

Hvilken luftsliper bør jeg kjøpe?

Ranger emnet


tambar

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe luftsliper i gave til en hobbymekaniker. Han har noen gamle volvoer som han har diverse prosjekter på (vet egentlig ikke hva han skal med en luftsliper, men det vet kanskje dere?) Noen som har tips om en god luftsliper? Eller er det sånn at "luftsliper er luftsliper" ?

 

gå får ein biltema luft sliper da den berre er til hobby bruk anbefaler deg også til å skaffe ein sån ting som tar noe ut av kondenesen fra lufta , da de er ofte de som ødelegger slipemaskiner som går på luft. luftnippel er som oftest luftnippel finnest mange forsjellige men de er jo en type som er så og si stander for ting som selges for heimbruk , men i industrien så er de mange forsjellige varrianter .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wurth sin ligger veldig godt i hånda, og er god å jobbe med.

Biltema sin får en hvit knoker av etter bare 20min. Samt at den forbruker mye luft uten at det blir så mye effekt av det.

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med luftsliper? Vinkelkutter eller rettsliper? Hvor mye vil du legge ned i det? En luftrettsliper koset alt fra noen hundre til noen tusen. Merker fort forskjell fra billig og dårlig til dyrt og bedre. Billig luftverktøy skjærer seg fort, og setter seg lettere. Må smøre det mer, og det avgir liten effekt. Er fordelaktig med en kompressor som kan mate nok luft, eller som har stor tank, men de to tingene går som regel hånd i hånd.

Endret av _Evje_

Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår