Pelle750 Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Hallo, Fikk for et par uker siden en feilmelding opp på audien, en audi a4 2009 2.0. Der står det: "Right dipped headlight / main beam headlilght" og en lyspære med kryss over.. se bildet! Tror bilen har Bi-Xenon lamper, hvordan kan man finne ut av det forresten? Et par minutter etter meldinga kom, blir kjørelyset slukket. Hvis jeg switcher til parklys og så tilbake til "normal lys" så virker kjørelyset en kort periode igjen. Før den forsvinner. Ser ellers at når kjørelyset er på, før det slukkes, så er det med et litt hvitere lys. En på den andre siden, der det fungerer normalt. Er det bare å gå igang å få skifta lysapæren, eller kan det være noe annet her? brenneren/hele lykta må byttes.. e.t.c.. Takk for alle svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Vil tro det hjelper å bytte pæren ja. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelle750 Skrevet Desember 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 ok, syns det bare er litt rart at lyspære virker en stund for så å slukke..? Hvis pæra var gåen så er det jo logisk at den ikke lyser overhode trodde jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Legolego Skrevet Desember 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2011 Prøv å kjøre dette som en garanti-sak! Xenonpærer (og tilhørende ballast) skal vare betydelig lenger enn halogen og jeg har hørt om andre som har kjørt slike ting mot garanti. Jeg fikk forresten selv byttet begge ballastene på min bil, selv etter at garantien var gått ut, men da som en reklamasjon. Siter -2003 Audi A4 Avant 1.8TQ S-Line (solgt) How to... dioder i parklys på B6 How to... ta ut lyktene på B6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Desember 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2011 hva tar møller for en ballast egentlig? Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Referee175 Skrevet Januar 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2012 Dersom bilen din har Xenon lys, så har Møller 5 års garanti på pæren. DE fikk hvertfall jeg opplyst da jeg fikk min A4 den 23.12.2011, og det var hos en Audi forhandler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg