X-nett Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Hei Har en 97mod passat som har bynt å spøke litt. Finner ofte bilen min nå me 1 eller flere vinduer nede. Har prøvd åfølge med bilen i 5-10min etter parkering, men finner alikevel vindu nede neste gang jeg henter bilne.. Dette medfører jo en del fukt i bilen :P da det regner en del for tiden!!! Er det noen som har vert borti lignende problem, og kanskje har en god løsning på dette?? MVH Torry Korneliussen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet November 28, 2011 Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Mest sannsynlig låssylindre eller styrenhet som ligger i gulvet. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-nett Skrevet November 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2011 Kan det ha noe med at fører døra "henger" litt på hengslene?? stormen Berit tok den nemlig og da ble den litt skjev... Og da det virkelig ble problemer med dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-nett Skrevet Desember 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2011 Hei igjen... Den sentralen som styrer vinduene, hvor finner jeg den? Og eventuelt, hvilket delenr har den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-nett Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Har nå byttet "sentralen" i førerdøren for å kjøre alle vinduene. Dette hjelp desverre ikke :/ noen tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Er nok komfortenheten som Einar refererer til, liggen under teppet foran førersetet. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-nett Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 aha, takker... ut å sjekke nr og så bestille ny :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Link --> http://www.bilforumet.no/bilmerker/vw/passat/228687-komfortenheten.html#post2573570 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Ser ca ut som dette, delenummer 3B0 959 79X X Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-nett Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 så bra :) takker... fant noen på ebay :) skal åpne å sjekke nr, så jeg slipper å få feil :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 http://www.bildelsbasen.se er et bra sted med mye deler. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-nett Skrevet Desember 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 bokmerket :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Desember 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2011 Sjekk mikrobryterne i låsekassen på førerdøra. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg