Jump to content

Ønsker å leie boble 25. august 2012

Rate this topic

domroT
 Share

Recommended Posts

Hei,

Jeg er så heldig at jeg skal gifte meg 25. august neste år i Haslum kirke i Bærum. Min kommende kone har gitt uttrykk for at hun veldig gjerne vil transporteres i en boble! Er det noen her som har en de kunne ønske seg å leie ut denne dagen? Med eller uten sjåfør.

Mvh. Tormod

• 4 months later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
 Share

• Similar Content

• By Idamidtbø
      Vi gifter oss 9.august og leter etter en fin bil (med sjåfør) som kan kjøre oss mellom kirka og selskapslokalet.
      Kirken er i Oslo sentrum, selskapslokalet ligger mellom Ris og Slemdal her i Oslo, en kjøretur på ca 20 minutt.
      Vi er unge og har ikke allverdens med penger, er det noen som kunne tenkt seg å kjøre oss i den fine bilen sin for en rimelig penge? :)
      Kom gjerne med prisforslag, evt tips til hvor vi ellers kan få tak i en fin bil :)

Ida & Adam
    • By Kjerstialnes
      Eventfirma på utkikk etter en bil som skal brukes på Ekstremsportveko på Voss (ikke til ekstreme ting;). Den må være rød! Type bil har ikke så mye å si, men den må kunne kjøres til Voss, samt fra sentrum av Voss og ut til arenaene flere turer, totalt 5 dager + 2 dager kjøring dersom bilen må kjøres fra Oslo el lignende. 

Noen som har en passende bil, eller tips til hvor vi kan finne? Om du har bil - hva ønsker du betalt? 

• By Automotive
      Garasje eller annet sted for oppbevaring og mekking av veteranbil ønskes leid. 

Bilen det er snakk om er en 1953 Desoto Powermaster som eies av Akademiske Forening Smørekoppen.(linjeforeningen til maskin på NTNU)
      Bilen brukes til promotering av linjen under ulike arrangementer i løpet av året, og er mye brukt i sommerhalvåret, mens vinteren blir brukt til mekking frem til neste sesong. 

For å se bilder av hva vi gjør kan du sjekke facebooksiden til bilen her: https://www.facebook.com/Kromprinsen

• By Rød Beetle 2013/2014
      Tv programmet "Gylne tider" som går på TV2 trenger hjelp til å finne en rød Beetle kabriolet 2013/14 som de kan leie til tv innspilling. Tips oss.

Kontakt:
      Steinar Marthinsen
      Mob; 450 65432
      E-post: stm@tv2.no
    • By Volkswagen3
      Halloen :)

Jeg, er på ukikk etter verksted for meg og 2 andre tjommier ( Kompiser )
      det er vel 2 til som  kanskje henger seg på 

Det Vi er på jakt etter er 

Plass til 4-5 Biler utenfor
      Plass til min 2 biler inne
      God takhøyde
      God plass
      toalett
      Strøm ink

Leie prisen er at vi har maks 750-900kr pr.pers d vil si ved første vi 3 
      fra 2250-2700 i mnd maks 3000kr mnd

Vi er Studenter 
      som vil starte et godt miljø for våre venner og famile og andre
      vi Går på et vg3 lyn kurs og er fra alderen 18-23år
      vi går på Sveis og Industrimekaniker

vi har ikke allverden med penger go bruke på leie men det kommer seg etter hvert at vi kan betale mere
      vi tar gjærne i mot Besøkene og hjelper hverandre
      jeg som har litt kompetanse med lakk og skade samt rep på biler tar på meg litt jobber her og der for Folk som jeg kjenner og Vet kem er!

Det haster litt då jeg har en show bil som ikke er lakket som kommer fra Kristiansund snart Fra mitt tidligere verksted som jeg sier opp leien på snart
      Alt av forslag mottaes med Stor Takk

Vi er ordens mennesker og pliktoppfyllende
      rolige og hyggelige folk å snakke med
      Altid kjekt med nye venner og kontakter :)
      Vi er og treffes på 
      Mobil 97974242

Sebastian Heggernes

• Populære emner nylig

• Create New...

Important Information

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies.