Kadettgt Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Presterte å knekke den ene toppdeksel bolten da jeg skulle monter på ny pakning, dette har resultert i en hisse lyd ved gasspådrag og at den ikke akser slik den skal.. Hvordan kan jeg løse dette problemet? Blir jeg nødt til å borre ut den gamle skruen? Trenger hjelp her!:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 21, 2011 Rapporter Share Skrevet November 21, 2011 Spørs hvor langt opp den er knekt, om den er knekt langt nedi gjengepartiet så må du bore den ut. Er den knekt lengre opp så er skal det være mulig og få den opp med tang. Hadde vært lettere å si med et bilde. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kadettgt Skrevet November 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 Den er knekt såpass langt ned at det ikke er mulig å skur den ut med tang.. Men fant ut at dette ikke var grunnen i den hisselyden og manglende akselerasjon. Eksospotten jeg monterete på var nemlig tett og full av vann, noe som resulterte at eksosen kom i retur å ble antageligvis presset ut en plass i motoren. Bilen nykker litt ved akselerasjonen av og til, kan dette være tennpluggene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet November 22, 2011 Rapporter Share Skrevet November 22, 2011 kan ver de eller tenplygg ledningene som er problem med mange opler hverfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg