Gå til innhold

Mods med bilen min.

Ranger emnet


Mirus

Anbefalte innlegg

Jeg føler at jeg nesten eier hele Hyundai-forumet her... :D

 

Siden jeg (som vanlig) sitter og kjeder meg og bare poster dritt her på forumet kunne jeg like greit slenge ut noen bilder av hva jeg har gjort med bilen min forløpig i de to månedene jeg har hatt den.

 

Først røsket jeg ut de orginale 30W 6x9" høytallerene og kastet i en søt, liten Kenwood forsterker og 400W 6x9" i orginalhullet.

 

Så, gitter i frontfangeren! :D

gitt.jpg

 

Deretter (etter fire bokser rustløser) fikk jeg endelig røsket av hengerfestet!

 

Etter å ha surfet rundt på utenlandske Coupe-sider fikk jeg idéen om å koble om baklysene litt.

baklys2.jpg

 

Så kom de obligatoriske belteputene! :D

beltepute1.jpg

 

...og det etterlengtede luftfilteret!

luftfilter1.jpg

(midlertidig festeanordning med ståltråd!) :D

 

interior2.jpg

Sparco gearkule og pedaler måtte også til!

pedaler.jpg

 

Og sist men ikke minst, siste kronen på verket! Nye Velour-matter som sitter orginalt i 2003-modellen av Coupe! :)

 

matte2.jpg

matte1.jpg

matte5.jpg

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra det der :)

trenger bare no momo streetracer stoler, og senking osv pluss feite hjul nå ;)

 

Forresten så har jeg jo hatt hyundai jeg og da...

og det står en utafor her nå(kjip firmariskoker), kanskje jeg sku overtale fatter til og hive på sånt filter på sonataen :D

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

blir bra det der :)

trenger bare no momo streetracer stoler, og senking osv pluss feite hjul nå ;)

 

Bare gi meg litt tid så kommer selvsagt det også. ;)

 

Originally posted by hfracing

Forresten så har jeg jo hatt hyundai jeg og da...

og det står en utafor her nå(kjip firmariskoker), kanskje jeg sku overtale fatter til og hive på sånt filter på sonataen :D

 

Hyundai H1 som firmariskoker eller? Hehe, de er stygge ass! :D

Men seriøst, hakket bedre enn Toyota HiAce, men ikke mye bedre.

 

Det filteret gjør seg virkelig. Hvis pappa`n din er en litt skap-harrytass på si, så synes jeg du burde nevne det for han i allefall. ;)

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

forresten.. visste du at i england så selger de en "evo" modell av coupe.. ?

 

med annen styling(fetere frontfanger osv) og med 156 hester.. (ikke rare evo greiene, men kanskje det finnes noen tips rundt ang hva de har gjort for og taue ut 156 gamp ;)

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han gundersen er jo helt idiot. Har senkesett fra han. Stod på bilen da jeg kjøpte den. Skulle inn til EU godkjenning og jeg hadde ikke pappirer på de så jeg ringte nedover og fikk prate med gundersen sjøl. Ikke noe problem sa han men han kunne ikke sende de til meg akkurat nå. Bare å ringe han når jeg kom til biltilsynet så skulle han fakse over beviset når jeg stod der.

Ringte jeg da oghan ba om å få snakke med kontroløren. Alldri sett en kontrolør så lang i maska jeg. Dusten sa bare: disse er KUN godkjent for løp, ikke for gata. Fikk ikke akkurat godkjent bilen da. DUST.:mad:

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

Han gundersen er jo helt idiot. Har senkesett fra han. Stod på bilen da jeg kjøpte den. Skulle inn til EU godkjenning og jeg hadde ikke pappirer på de så jeg ringte nedover og fikk prate med gundersen sjøl. Ikke noe problem sa han men han kunne ikke sende de til meg akkurat nå. Bare å ringe han når jeg kom til biltilsynet så skulle han fakse over beviset når jeg stod der.

Ringte jeg da oghan ba om å få snakke med kontroløren. Alldri sett en kontrolør så lang i maska jeg. Dusten sa bare: disse er KUN godkjent for løp, ikke for gata. Fikk ikke akkurat godkjent bilen da. DUST.:mad:

 

hehehe så jæ**lig bra.. Fy f**n da kan en godt si han er en kjempe Dust!! Er det mulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boXer

Looking good :)

 

Kan jeg få spørre hvor du handler SPARCO greiene dine? :)

 

Stemmer med Gundersens Motorsport. Jeg synes han var en ålreit type jeg...

 

Han er vel egentlig en rally-forhandler? Ikke gate-racer. Så at senkesettet bare er godkjent for løp er jo forståelig egentlig.

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by hfracing

forresten.. visste du at i england så selger de en "evo" modell av coupe.. ?

 

med annen styling(fetere frontfanger osv) og med 156 hester.. (ikke rare evo greiene, men kanskje det finnes noen tips rundt ang hva de har gjort for og taue ut 156 gamp ;)

 

Det visste jeg faktisk ikke... Hmmm, får ta en liten surfe-runde på nettet for å se om jeg finner noe mere info om den! :)

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by famir

 

Stemmer med Gundersens Motorsport. Jeg synes han var en ålreit type jeg...

 

Han er vel egentlig en rally-forhandler? Ikke gate-racer. Så at senkesettet bare er godkjent for løp er jo forståelig egentlig.

 

Da må han da for f***n si det da. Ikke bare si at det ikke er noe problem. Snakka faktisk men 3 ganger for å være helt sikker på at dette stemte, syntes det hørtes veldig rart ut. Syns han er en idiot og kommer alldri til å han noe med den fyren å gjøre igjen. :mad:

- 95 BMW 740

-x Mazda Miata Turbo(250Hk)

-x Toyota Celica GT-4 WRC

-x 2stk MX-5

-x ++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Åge

 

Da må han da for f***n si det da. Ikke bare si at det ikke er noe problem. Snakka faktisk men 3 ganger for å være helt sikker på at dette stemte, syntes det hørtes veldig rart ut. Syns han er en idiot og kommer alldri til å han noe med den fyren å gjøre igjen. :mad:

 

Ja, han burde jo i det minste fortelle sannheten... Det skal jeg være enig med deg i.

Thomas

 

Bil-bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår