john-a Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 har en mitshubishi lancer 1,3 i 95 mod.. det er veldig liten motor på den og jeg ønsker litt mer kraft.. noen som har noen tips og råd til meg?? noe smått og litt rimlig til å starte med..any one??? hadde satt stor pris på litt hjelp til " hverdags trimming" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Veldig lite du kan gjøre med den ja, bytt bil eller vær fornøyd med det du har! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet November 7, 2011 Rapporter Share Skrevet November 7, 2011 Er ingenting å hente ut av en så liten motor hvertfall ikke uten noe pustehjelp, dvs turbo. Hadde nok heller kjøpt meg noe annet enn å bruke penger på en så kjedelig bil. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet November 8, 2011 Rapporter Share Skrevet November 8, 2011 Joda, er ingen problem å hente mer ut av den motoren uten respirator, er bare at det vil koste en god del mer enn det smaker ;) Som Viking067 sier, bytt heller bil :) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg