Gå til innhold

1990 Toyota Corolla 1,6xli selgest

Ranger emnet


djtekken

Anbefalte innlegg

hei

 

Jeg selger min trofaste Toyota grunnet kjøp av ny bil.

Bilen er veldig gjerrig på bensin og olje.

Har ikke vært noe problem med bilen så lenge jeg har hatt den.

Det er ein utrolig sprek bil som jeg har hatt mye glede av.

 

posetivt : den går bra, bra annlegg, 16"felger, effektannelgg, senkesett(ikke godkjent,men er svarte fjører så biltilsynet har aldri lagt merke til at den er senket) følger med en stor aluvinge (som vist på bilde) den er IKKE lovlig! men utroli kul;)

 

Negativt : litt rust ( men har hørt med verksted og dei sier at den vil bli godkjent minst 1 år til) rust på ene kanalen og hjulbuer bak og førardør.

det koster ca 2000 for ny kanal og nye bakskjermer.

må vell snart til med nye bremser forran.

drivknute på venstre side må byttes(koster 1600 kr på bilxtra)

drivknuten på høyre er nettopp skifet.

 

Bilen får ein sikkelig vask både utvendig og innvendig før salg.

det følger med en 12" subb fra LIB/hop audio, forsterkaren er sent til reprasjon og følger med om den blir fikset, Ellers er de byttet høytalara i dørene fremme og følger med noen høytalare ellers som har vært i bilen tidligere. hattehyllen er stappet med røde sony element som en vanlig cd spiller ikke klarer og drive. 2 bass element og 2 mellomtoner.

er veldig usikker på hva mer jeg skal skrive da bilen egentlig må sees og prøves for og virkeli vite hva jeg prøver og si.

jeg anbefaler at om du er litt usikker så ring meg og hvertfall ta en prøvetur;)

om det som trengs og fikses blir fikset er bilen verdt myyye mer og vil vare leeenge..

 

håper på svar ganske raskt;) pris kan diskuteres og prutes ved rask avgjørelse;)

 

mvh Peder Bøstrand;)

 

mer bilder på : AutoDB-kode: 1388802

8328945_720x0.jpg

Endret av djtekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår