Gå til innhold

djtekken

Bruker
  • Innholdsteller

    41
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om djtekken

  • Bursdag 08/27/1989

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    anlegg, bil, kamsport
  • Modell (eks S4)
    celica
  • Biltype (eks Audi)
    toyota
  • Årsmodell (eks 1995)
    1986
  • Yrke eller sivil status
    i eit forhold
  • Motor (eks 1.6)
    2.0gt
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    racing filter, 3" eksos ++++
  • Fylke
    sogn og fjordane

Contact Methods

  • Bosted
    selje

djtekken's Achievements

  1. rust i kanaler er jo eit problem på desse.. og i hjulbuer;) så se godt etter det;)
  2. hei.. har veldig lyst og bygge turbo i celicaen min. men noen sier det går bra og noen sier at det ikke går bra.. derfor spør jeg her og håper noen som virkeli har peiling kan svare meg på om det går bra eller ikke;) tusen takk for svar:D[ATTACH]30145[/ATTACH]
  3. heisann;) jeg annbefaler deg og heller kjøpe 2.0 enn 1.8;) en kompis av meg har 1.8 motor i sin celica og den har han bare hatt problemer med. jeg selv har en gammel celica 2.0gt og har aldri hatt noe motor trøbbel med den. pluss den er ganske kjapp;) men håper du ikke får noe problemer uansett hva du kjøper deg;) celica er flotte biler;)
  4. hei. vannpumpa mi er mest sansynlig gåen. noen som vet hvor jeg kan kjøpe en ny til en billig peng?
  5. jeg har en celica 86 mod. 2.0gt med 156hk. kan fortelle deg det jeg vet om desse bilene. de er ganske billige i drift. 06-07 på mila. forsikring er og ganske billig. jeg betaler ca 4000 i året og jeg har 40%. de går utroli godt! jeg ble sjokket jeg gikk fra en escort xr3i til celicaen og ble godt fornøyd. de har som alle gamle toyotaer litt problem med rust på hjulbue bak og i kanaler. men det er ikke det værste om man kan og sveise;) motorene er meeeget slitesterke og tåler masse juling. jeg kan fortelle deg at en bmw 320i går bedre enn en golf GTI 16v. det har en kompis testet. jeg med celicaen fliser den bmwen:P men det du MÅ sjekke om du evt skal kjøpe deg en celica det er om den lekker og sjekk kanaler.. det er veldig lett og skjule rusten på desse bilene... den feilen gjorde jeg.. jeg kjøpte en bil som ikke såg noe rust på. og når jeg satt på senkesettet så pirket vi litt på noe tektyl og da fikk vi en stor overaskelse når vi såg all rusten.. men det som og er posetivt er at det koster 1000kr for 2 nye kanaler:P håper jeg var litt til hjelp. og jeg håper du kjøper deg en fin celica. det er den beste bilen jeg noen gang har hatt;)
  6. 1987 mod Volvo 240 stv selges for bud over 6500.- eu ok til 01.2013 svært lite rust for alderen, følger med bakaksling, 2 tusen metere, tak rails og div andre ting :) ring gjerne på 98838143/48279497 eller e-mail på sveinis87@hotmail.no
  7. hei.. trenger tips og råd ang senking av celicaen. har vært innpå forskjellige sider og sjekket men finner lite info om akkuratt den celicaen.. det er en T16 1986mod 2.0gt. noen som har tips eller råd?? vil gjerne ha den ned 40mm med TUV papir. takker for svar jeg får :D
  8. enig med elassio her og;) japanske biler er absolutt best;)
  9. synd du ikke gikk for corolla da.. har eigd 2 stk selv og aldri vært noe problemer med de. og de går ganske godt for og være så små. + de er meget gode og kjøre og som Elessio skriver er det evighetsmaskiner.
  10. jeg har hatt 2 toyota corolla 1990 mod liftback med 1.6 xli motor.. den er meget sprek og botner speedometeret:P på fin kjøring hadde jeg eit forbruk på 0.47 på mila.. og det er jo verdens mest slitesterke motorer;) litt problem med rust.. men er den beste bilen jeg noen gang har hatt.. nå kjører jeg fortsatt toyota men gått over til celica 2.0gt. og den er gjerrig på bensin og olje den og.. jeg vil anbefale deg den corollaen;) har en kompis sittende vedsiden av meg som har hatt 3 golfer.. og han ber deg høre på meg:P
  11. hei 10000kr men prisen kan diskuteres ved fort handel..
  12. hei Jeg selger min trofaste Toyota grunnet kjøp av ny bil. Bilen er veldig gjerrig på bensin og olje. Har ikke vært noe problem med bilen så lenge jeg har hatt den. Det er ein utrolig sprek bil som jeg har hatt mye glede av. posetivt : den går bra, bra annlegg, 16"felger, effektannelgg, senkesett(ikke godkjent,men er svarte fjører så biltilsynet har aldri lagt merke til at den er senket) følger med en stor aluvinge (som vist på bilde) den er IKKE lovlig! men utroli kul;) Negativt : litt rust ( men har hørt med verksted og dei sier at den vil bli godkjent minst 1 år til) rust på ene kanalen og hjulbuer bak og førardør. det koster ca 2000 for ny kanal og nye bakskjermer. må vell snart til med nye bremser forran. drivknute på venstre side må byttes(koster 1600 kr på bilxtra) drivknuten på høyre er nettopp skifet. Bilen får ein sikkelig vask både utvendig og innvendig før salg. det følger med en 12" subb fra LIB/hop audio, forsterkaren er sent til reprasjon og følger med om den blir fikset, Ellers er de byttet høytalara i dørene fremme og følger med noen høytalare ellers som har vært i bilen tidligere. hattehyllen er stappet med røde sony element som en vanlig cd spiller ikke klarer og drive. 2 bass element og 2 mellomtoner. er veldig usikker på hva mer jeg skal skrive da bilen egentlig må sees og prøves for og virkeli vite hva jeg prøver og si. jeg anbefaler at om du er litt usikker så ring meg og hvertfall ta en prøvetur;) om det som trengs og fikses blir fikset er bilen verdt myyye mer og vil vare leeenge.. håper på svar ganske raskt;) pris kan diskuteres og prutes ved rask avgjørelse;) mvh Peder Bøstrand;) mer bilder på : AutoDB-kode: 1388802
  13. etter min mening er det mer enn nok med 40mm senk. og dempere bytter du om du synest det er bedre.. er ikke nødvendig men kansje lurt. og man merker det at 40mm er nok når man skal over fartsdempere og evt stygge kanter;)
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår