ottar Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Hei. Har seriøse kjøleproblemer etter at det kom ein ekstra kjøler i fronten. Større radiator er vanskeleg der framme. Lurer da på om det er masse stress å plassere den bak?(Ein større) Nokon som har vore borti lignande? Må vel ha ei skikkelig el.pumpe, plassere radiatoren, lage luftkanal opp gjennom golvet og ut att mellom baklyktene og legge vatnrør fram til motoren. Andre ting eg må tenke på? Bilder av slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Hei så bilen din på Gatebil hva med å flytte kjølern ned under fangern foran??? Eller flytte den til over radiatoren som på nye WRC bilen til Impreza Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 rs2: flytte IC eller radiator du meiner? Uansett er det ikkje plass, IC er dobbelt så stor som radiator. Kjetil: golf1. Skulle gjerne reist på rallyløp men det er ikkje så ofte det foregår slikt her i indre sogn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Originally posted by ottar rs2: flytte IC eller radiator du meiner? Uansett er det ikkje plass, IC er dobbelt så stor som radiator. Pokker var din så stor da. Tenkte på å flytte IC opp ja. Hva med å gjøre som Jonus hvit Audi 80 med S4 motor. Han har IC'n i fangern. Ser for meg en faans jobb med å flytte radiatoren bak over. Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet September 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Jon har bitteliten IC, om eg skal plassere min på samme måten ser det forbanna dumt ut. Det er tross alt ein bruksbil....nesten. Mindre IC er IKKJE aktuelt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet September 25, 2002 Rapporter Share Skrevet September 25, 2002 Hei. På MR2`n er jo radiatoren framme og motoren bak. Det er ingen extra pumpe, kun reimdrevet standard opplegg. Det går ca 13 liter kjølevæske i systemet. Hvis du skal ha rør/slanger bakover bør du prøve å få disse på en rettest mulig linje, slik at det ikke blir liggende luft noe sted. Hva med en mindre CO2 IC i og vanninnsprut? Kan det kompensere for den store ICen? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet September 30, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Hei igjen. Etter nøye gransking av kjølesystemet i golf1 har eg funne ut at det er mekanikaren som sette ihop sjiten sin feil alt. Når eg får det ihop slik at ikkje alt vatnet går gjennom motoren og så trykt gjennom vesle holet i turboen vil det ikkje vere noko problem..... *banke mekanikaren* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stegegjerdet Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Kva vart IC`n in brukt til på Iveco???? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitrofish Skrevet Oktober 5, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2002 Du kan jo bare sette kjøleren på fangeren bak, og rygge!;) Siter - 92 BMW 318iS - 86 Sierra iS - "SR5000" -prosjekttråd her 4sale - 86 Sierra iS - prosjekt? - 98 323i Coupe banebil - 83/87 Audi 200 TQA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg