Meself Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Heisann. Har ett lite problem med en pajero 2,5 97 mod som e gått ca 260 km. Batterilampa, oljelampa og dieselfilterlampa har lyse no ett par dager og i går bynte ABS lampen og lyse og da jeg stoppet bilen ville den ikke starte. Og i mårrest da jeg skulle prøve igjen hva den tom for strøm. Er nye batterier på den og er ikke lenge siden glødepluggene er skiftet. Takker for svar påforhånd!! Mvh Morten Langnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 Høres veldig ut som defekt dynamo, lad opp batteriet og mål ladespenningen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meguiars Skrevet Oktober 28, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2011 Hei Morten. Regner med at du har funnet ut av dette nå. Men om du ikke har det så ville jeg ha skjekket jordings ledningene på bilen. Løsnet en jordings ledning for meg, (Løs skrue.) og jeg hadde lignendes symptomer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg