ktone Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Er normalt ikke en aggresiv person, men fulle folk har jeg ingenting til overs for. Det er å bli full er selvforskyldt og tåpelig. Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzin Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Jeg opplevde at en smellfeit trønderkis stod å pissa på bakdekket mitt på gatebil. Da jeg rask konfronterte han med at dette var høyst uønsket fra min side fnøys han og forstsatte. Jeg reagerte spontant og kjørte kneet rett i ribbeina hans slik at han segnet mot bakken, deretter slepte jeg han inn i skauen og lot han sove der =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Gatebil burde bare ringt snuten og få kasta de fyllesvina i fyllearresten slik at det ikke skjer noen ulykker som kan sette en stopper for alle slike arrangemanger ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 snuten var vel å henta en fyr siste treffet i fjor.. han var vel tilbake etter 40 min ellernoe.. :/ Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 stemmer.. han som burna med sykkel, og spruta grus og stein og gummirester på bilene bak seg, blant annet en nydelig cameleon-lakkert volvo 9-et-eller-annet... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by PetterJacobsen Fikk noen småriper i løpet av dagen, og på natta så kom det ei feit, ekkel, stygg drita full kjærring og lente seg inntil bilen. Og hun hadde så klart på seg et belte med nagler eller noe sånt på... Æsj til tjukke damer med naglebelter.. :mad: Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Har nå lest hele tråden og vil si et par ting: Når dere snakke om at sikkerheten er dålig, hva med at vi hjelper hverandre å passe på også? Ikke for han fulle idioten sin skyld, men for at en som kjører rundt på banen ikke skal bli ufrivillig drapsmann! Jeg tenker på nå på delen av filmen der han fulle jæveln klatrer over betongveggen og de folkene som står på veggen dær gidder ikke å gjøre noen ting! Hadde det vært meg så hadde jeg dratt han tilbake og kasta han i myra bak der! Alkohol på biltreff er vel ingen nødvendighet? På festen senere på kvelden er en annen ting, men når man er der for å se på at folk kjører med fete biler så er man vel ikke avhengi av en pils i handa? For eksempel på diverse dataparty som The Gathering, Nait party (narvik) og lignende så er det forbud mot alkohol og rusmidler. Det finner folk seg fint i og har det minst like moro edru! Jeg vil nå si det at alkohol og bil ligger lenger fra hverandre enn alkohol og data! Så vil jeg avslutte med å si at jeg syns jævlig synd på dere som har fått bilene deres skadet og et treff ødelagt på grunn av noe så unødvendig som at noen skal bælme brennvin og leke apekatt! Men ikke glem at det er mange av oss edrue/måteholdne som setter pris på at dere stiller ut bilene! siste ord: alt med måte.. mvh kroffer Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by Helios snuten var vel å henta en fyr siste treffet i fjor.. han var vel tilbake etter 40 min ellernoe.. :/ var det på rudskogen i sommer? når 2 stk begynte å sloss borte ved teltene? Da kom snuten å henta en stygg jævel som prøvde seg på dama til en kompiss.. så ble det bråk.. Idiotiske jævel.. han var bare ute etter bråk.. Men det er litt forskjell på folk når dem er fulle.. Andre driter langt faen i andre sine ting Visse idioter som ikke klarer å oppføre seg når dem er fulle burde jo ikke drikke i det hele tatt.. Forskjell på å ha det gøy med kamerater og andre fremmede og snakke om bil og "skryte" litt, enn å rave rundt å lage faenskap og være bresk. Er snakk om å ha respekt for andre og andre sine eiendommer Hvis dem enda ikke har skjønt det, kan dem holde seg hjemme Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mammut89 Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 skulle vært alkoholfritt fram til kvelden syns jeg. Ikke for å være drittsekk men fordi det er enkelte som er fjortisser. Siter Build hard Play Loud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by PetterJacobsen Yes. Tidligere på dagen fikk vi bråk med denne karen og alle de andre fulle kopisene hans. Det var litt av en tur dette! han nederst til høyre på bilde er han som pissa på øl flasker... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by PetterJacobsen Fikk noen småriper i løpet av dagen, og på natta så kom det ei feit, ekkel, stygg drita full kjærring og lente seg inntil bilen. Og hun hadde så klart på seg et belte med nagler eller noe sånt på... Og så var det noen som lagde en fin ripe fra bak på bilen og helt frem... Bilen som stod ved siden av slang bildøra si rett i bilen min midt på natta. Det satt 2 drita fulle karer inne i bilen og drakk. Plutselig begynte de å burne rundt på plenen. Da dro jeg hjem, klokka 6 på morgenen... Hva slags bil var dette? Siter - Golf Gti 99mod x BMW 318is 96mod x Polo 6N 95mod http://www.aalesund-gatebilklubb.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by EvenS Hva slags bil var dette? A6, se avataren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by PetterJacobsen Yes. Tidligere på dagen fikk vi bråk med denne karen og alle de andre fulle kopisene hans. Det var litt av en tur dette! Hvor får man egentlig kjøpt skinn cowboy hatt? Det var iallefall dagens bygde tulling.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Uff... Biltreff og alkohol går virkelig ikke sammen. De som har en enorm trang til å drikke i nærheten av bil flere dager i strekk burde ta seg fri fra jobben et par uker i Mai, slå seg sammen med russen og få det ut av systemet sitt da... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2004 Originally posted by kroffer Har nå lest hele tråden og vil si et par ting: Når dere snakke om at sikkerheten er dålig, hva med at vi hjelper hverandre å passe på også? Ikke for han fulle idioten sin skyld, men for at en som kjører rundt på banen ikke skal bli ufrivillig drapsmann! Jeg tenker på nå på delen av filmen der han fulle jæveln klatrer over betongveggen og de folkene som står på veggen dær gidder ikke å gjøre noen ting! Hadde det vært meg så hadde jeg dratt han tilbake og kasta han i myra bak der! Alkohol på biltreff er vel ingen nødvendighet? På festen senere på kvelden er en annen ting, men når man er der for å se på at folk kjører med fete biler så er man vel ikke avhengi av en pils i handa? For eksempel på diverse dataparty som The Gathering, Nait party (narvik) og lignende så er det forbud mot alkohol og rusmidler. Det finner folk seg fint i og har det minst like moro edru! Jeg vil nå si det at alkohol og bil ligger lenger fra hverandre enn alkohol og data! Så vil jeg avslutte med å si at jeg syns jævlig synd på dere som har fått bilene deres skadet og et treff ødelagt på grunn av noe så unødvendig som at noen skal bælme brennvin og leke apekatt! Men ikke glem at det er mange av oss edrue/måteholdne som setter pris på at dere stiller ut bilene! siste ord: alt med måte.. mvh kroffer Heeeeelt enig!!! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg