ArveHovland Skrevet Oktober 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 Har en 99 mod ford focus stasjonsvogn som drikker noe extremt med bensin. den ligger på rundt literen, får den nesten ikke under. noen som har 99 mod focus stasjonsvogn som vet hva forbruket er? og hva dere har gjort med deres biler mtanke på styling? har styla min en del men er spennende med tips ; )) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 4, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2011 1 liter på mila er ikke sinnsykt, da må du doble. Har hatt en slik selv og på vanlig jobbkjøring lå min og ca der, uten at jeg noengang målte Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
loffus Skrevet Oktober 9, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2011 har en 2001 modell med 2.0 l zetec coupe og den ligger på fin langkjøring ca 0,7-0,9 men på smøkjøring opp og ned bakker ca 1,2 på mila... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg