volvoekern Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Innimellom når jeg setter på fjernlysene på min 2003 astra med ettermontert xenon så detter alle viserne i dashbordet på bilen til bunns for så å gå opp igjen med en gang pluss at bensin lampe og brekkvarsel lyser. Film av fenomenet her Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Oktober 1, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Er det can-bus på denne? I såfall kan det forårsake mye rart. Lysene på bilen skal jo ikke ha noe å gjøre med dashbordet egentlig. Regna med at du bare har kobla stikkeren på den originale pæra inn på ledningene inn på tenneren? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoekern Skrevet Oktober 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2011 Bilen har ikke canbus. Og alt er koblet riktig, fikk et tips om å prøve å jorden de utenom orginal nettet som jeg tenkte å prøve! Siter Passat tdi 100tq camaro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg