crazyclomp Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Først av alt, vet jeg ikke om denne er postet riktig. Flytt den om den er feilplassert :) Så til saken: Det har seg sånn at jeg har jobbet endel på bilen til en nabo, men når det kommer til betaling for arbeidet vet jeg ikke hva jeg kan ta. Bilen er en Bmw 318i Cabriolet. Her er det jeg har gjort av arbeid på bilen: -Byttet bremseskiver og klosser på alle 4 hjul -Bytte bærearm og bakre foring på en bærearm -Byttet eksosanlegget fra katalysatoren og bak -Byttet pakninger på baklyktene -Synkronisert motorene til taket -Tatt ut alt interiøret, vasket det og montert det -Hentet brukte seter 350km vekke og montert de -Fikset jordingsfeil på baklyktene -Byttet blinklysene foran ved hovedlyktene -Fikset nedsunket og treg førerdør -Forsterket støtfanger foran med 3 lag glassfiber -Pusset, sparklet og lakket støtfanger foran og grillrammen -Rettet ut bulk i framskjerm -Fått av 4 låsebolter til hjulene uten riktig verktøy, og uten å skade felgene -Kjørt 40km for å godkjenne bilen, men ikke forsøkt pga manglende vognkort og ikke godkjent senking og felger -Montere coilovers -Motorvask Jeg lurer på hvor mye jeg kan ta for arbeidet, uten deler selvfølgelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 et sted mellom 5-8 tusen synes jeg. Det hadde kommet til å koste nermere 15 tusen på verksted. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 hadde man gjort dette på et verksted så hadde det blitt langt over en månedslønn! bare det å ta ut trekket å vaske er jo en stoorjobb bare det..men kan ikke sammenligne med verksted og kan heller ikke gi deg en konkret sum.. men iallefall 8.000 hva tror du dem tar for å montere coilovers??? ikke langt ifra 8.000! mest sansynlig mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 ja her var det gjort mye gitt!! på verksted hhadde ette kommet OVER en mnd lønn! så 5-8000kr for alt det der er billig! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg