Ivantv Skrevet September 25, 2011 Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 Hei, jeg har litt problemer med å få lokket døra på venstre (foran) side. Må dra døra litt oppover for å få lukket den igjen. Den treffer ikke sporet, er det noen som har noen tips på hva jeg kan gjøre for å rette på den? Har også problemer med interiørlyset, ingen av lysene fungerer. De i taket og div. Har sjekket sikringen, og alle pærene, og de er like hele. Jeg skjønner ikke hva som er galt. Hva er det som er galt da??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 25, 2011 Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 Ang. døren. Sjekk om dette kun skyldes slitasje, løft døren og sjekk for slakk. Har du målt hva som mangler til lysene, + eller -? Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Hei. Stjeler tråden din litt. Har og samme problem med kupelys på min Golf 4 98 modell. Ingen av lysene lyser der heller, men fungerer utmerket på bryter i tak. Hvis jeg tar og jorder en av lysene lyser alle??? Dette er visst et vanlig problem. På min funker lysalarmen hvis man åpner førerdøra. Så hvis noen kan fortelle meg og hva som er galt? Ser ikke for meg å betale 5000 kr for å få kupelyset iorden, ved å bytte microbryterne i låsekassene. Irriterende å være uten kupelys i disse mørketider. Mvh Ole Bach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Defekt komfortstyreenhet, altså den som ligger i dørken på bilen. Kjent problem. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Har jeg en sånn boks på golfen? Har jo verken sentrallås eller el vinduer. Er defa alarm som eneste luksus her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivantv Skrevet September 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 dørken? Hvor ligger det? Hva koster en slik og er det vanskelig å bytte? Forresten vet du hvordan man tar av dekslet av på døren? Skal sette inn nye høytalere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega25 Skrevet September 26, 2011 Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Hei. Boksen ligger under teppe under førersetet. Av med terskellist og opp med teppe. Er ikke sikker på hva den koster. Er sikkert ikke billig om den skal kjøpes på Møller. Er sikkert kommet fukt i den. Går sikkert an å ta den ut og tørke den, og spraye kontaktene med elektrospray. Dette vet sikkert andre mer om. Får sjekke på Golfen om jeg har slik "luksus". Mvh Ole Bach Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivantv Skrevet September 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2011 Takk for svar. Da får jeg prøve det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivantv Skrevet September 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 Har også problemer med døra, Jeg må løfte døra opp et lite hakk for å få den lokket igjen. noen tips??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 27, 2011 Rapporter Share Skrevet September 27, 2011 Prøv å justere (det lille man kan). Om fortsatt like ille så bytt hengsle. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paronnen Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 skift ut hengslene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paronnen Skrevet Oktober 10, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2011 microbryter i dør/dørene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian var der Krug Skrevet November 18, 2011 Rapporter Share Skrevet November 18, 2011 Jeg mangler også kupélys (ved åpne dører f.eks), men fungerer når jeg låser opp bilen med fjernstyring. Og slakk i førerdøren her og.. :) Siter - 2006 mod. Ford S-Max Trend- 1999 mod. Volkswagen Passat Trendline stv- 2002 mod. Opel Astra G Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg